Hamileyim ve eşim işsiz kaldı maaş falan yok gıda yardımına ve 1000 tlye başvurmak istediğimi belirtmiştim başvuru kapandı diye yanıtlamışlar çok çok üzgünüm belki durumu daha sıkıntılı olanlar vardır onlar faydalansın nasip değilmiş kızlar
1,512,824 soru
24,674,387 cevap
367,447 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın