Hamileyim ve eşim işsiz kaldı maaş falan yok gıda yardımına ve 1000 tlye başvurmak istediğimi belirtmiştim başvuru kapandı diye yanıtlamışlar çok çok üzgünüm belki durumu daha sıkıntılı olanlar vardır onlar faydalansın nasip değilmiş kızlar
1,512,782 soru
24,673,749 cevap
367,417 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın