Sonumuz böyle olacak
Valla alkış değil ben çeyrek isterem
Geçen esime dedim beni alkislayn bi gun de
Alkislanaya basladi
O alkislaynca oglmda alkisladi sjsjsjjss
Alkislayin beni kizlar
He yaa neden bizi alkislamiyorlar
Allkkkıııışşşşş
Daha alkış duymadım
1,512,233 soru
24,666,635 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın