Bence uzun kollu al. Zaten çok sıcaklarda zıbınla duruc ak evde pişik olmaması için. Ayrıca kısa kollu almana gerek yok gibi geldi bana
1,512,822 soru
24,674,355 cevap
367,446 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın