Bence uzun kollu al. Zaten çok sıcaklarda zıbınla duruc ak evde pişik olmaması için. Ayrıca kısa kollu almana gerek yok gibi geldi bana
1,512,747 soru
24,673,262 cevap
367,384 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın