Hahaha sesli güldüm resmen sis Trabzonlu deil misinis yani bnm kız kardeşim orda çalışiyo ama poliklinikte orası Trabzon'un en iyi hastanesi keşke araştırıp gitseydn hatta Türkiye'nin çoğu iyi Dr lari orda esim tellerini oraya yaptırmıştı devlete gitsen hani o ki şikayet ediyorsn ..
Cok gecmis olsun canimm simdi nasilsin (konuyla ilgili bilgim yok)
1,512,218 soru
24,666,353 cevap
367,000 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın