Hahaha sesli güldüm resmen sis Trabzonlu deil misinis yani bnm kız kardeşim orda çalışiyo ama poliklinikte orası Trabzon'un en iyi hastanesi keşke araştırıp gitseydn hatta Türkiye'nin çoğu iyi Dr lari orda esim tellerini oraya yaptırmıştı devlete gitsen hani o ki şikayet ediyorsn ..
Cok gecmis olsun canimm simdi nasilsin (konuyla ilgili bilgim yok)
1,512,202 soru
24,666,177 cevap
366,986 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın