Ne depremi ya Allah bilir orasını yazıpta başkalarını da korkutmayın. Zaten cok cabuk etkilenen biriyim bide siz yazmayın buralarda
Zamanımız geldiyse oturduğumuz yerdede bisey yokken gideriz. Bende korkuyorum Allah korusun Rabbim ölümün bile hayırlısını versin
1,512,818 soru
24,674,262 cevap
367,442 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın