Ne depremi ya Allah bilir orasını yazıpta başkalarını da korkutmayın. Zaten cok cabuk etkilenen biriyim bide siz yazmayın buralarda
Zamanımız geldiyse oturduğumuz yerdede bisey yokken gideriz. Bende korkuyorum Allah korusun Rabbim ölümün bile hayırlısını versin
1,512,799 soru
24,673,921 cevap
367,429 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın