Herhangi bi tehliken yoksa gez valla..benim erken dogum olucak ikiz oldugu icin esime taşıttırıyorum kendimison son arkadaslarima falan gidiyorum nasil olsa ikizler dogunca uzun sure biyere cikamiycam
Ben geziyorum millet rahatsız oluyor bende onu anlamadım şahsen hemen arıyorlar hesap soruyorlar sülalesi ayak benim bacak benim yorulan onlar kime neyse dert oldu
1,512,555 soru
24,670,776 cevap
367,240 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın