+1 oy
285 göst.
önce Diğer kategorisinde (136 puan) tarafından

image

selam kızlar 🥰 

Eşim işten gelince evde yemek ne varsa topladım kendimizi parka attık 😂 oğlum bütün gün evde ben çok sıkıldım diye başımın etini yedi çareyi burda bulduk 😂😊 

Püfür püfür ediyor günün yorgunlugunu atmaya iyi oluyor çocuklar dışarda harbi daha rahat bakılıyor 😂

Sizler napiyorsunuz nasılsınız 🌸🩷

5 Cevaplar

0 oy
önce (675 puan) tarafından

Bebek emziriyorum 🤣🤣🤣 bir aydır gün yüzü görmedim dışarı çıkmıyorum iki çocukla zor oluyor biri bir aylık bir 5 yaşında ve yeni doğan bebeğim kolik gece gündüz ağlıyor

önce (13 puan) tarafından

5 yaşında çocukla zormu ikinci çocuk 

önce (136 puan) tarafından

Valla canım Allah yardımcın olsun 🤲🏼 🩷 bende de biri iki buçuk biri sekiz aylık 😂😂sen düşün artik😂😂

-Reklam-
0 oy
önce (17,486 puan) tarafından

Oh ne güzel Kütahya da iken bizde her akşam arkadaşlarla çıkıyorduk ☺️

Bingöldeyiz hava dahi karardı ☺️

Camları açtık balkonda oturuyoruz ☺️

image


önce (136 puan) tarafından

Balkon keyfi iyidir canım ya benim balkon karşı binaya bakıyor direk keyfini çıkaramıyorum 😂 dışarıya o yüzden kaciyoz sıcaklarda 😊

0 oy
önce (184 puan) tarafından

ne guzel bızimde eş yaz gunu şehir dışına çalışmaya gitsin anca.. 

önce (34 puan) tarafından

Ne iş yapıyor

önce (184 puan) tarafından

elektrik su insaat falan

önce (136 puan) tarafından

Canım ekmek parası mecbur birşey rabbim yardımcın olsun 😘🤲🏼🌸🩷 bulunduğun sehirde iş olmayınca mecbur gidiyordur 

önce (184 puan) tarafından

iş varda eskıden cok bedavaya calısmıs akrabadır tanıdıktır dıye sımdı onlarda cagırınca para vermek ıstemıyorlar oda gıtmıyor işte onlara 

önce (136 puan) tarafından

Anladım canım o da haklı o zaman parasını alabileceği yerlere gidiyor haliyle onlardan uzak 

0 oy
önce (13,711 puan) tarafından

En serin yer mutfak o yüzden masaya tünedik çay içiyoruz çekirdek ailemle ☺️

image

önce (136 puan) tarafından

Ohh Miss afiyet olsun canım🌸🥰🩷 bizde geldik oğlumu uyuttum kızı uğraşıyorum şimdi 😁

0 oy
önce (1,887 puan) tarafından

Delirmek uzereyim ev aldi basini gidiyo yardim eden yok buyuk asla uyumuyo kucuk karnimda davul caliyo yarina birakip yatamiyorum sabah kombici gelecek Allahim sen yardim et 

önce (184 puan) tarafından

benımkı sadece 3 4 aylığına gıdıyor geldıgınde benımle ılgılenmıyor bıle ılgılenmeyı afedersınız gecelerı yatmak  biliyor ve unutamıycagım hamıleyken benı aldatması oldu zateb ondan sonra pek ılgılenmıyordum onla 

önce (184 puan) tarafından

@KuranAsigiHatun ay oyle yapmalarına bende sınır oluyorum zaten ne sınır oluyorsak onları yaparlar zaten 

önce (136 puan) tarafından

Off canım bunu hiç iyi demedin rabbim sabır versin ferahlık versin sana🤲🏼 yolları ayırma imkanın pek yok heralde ondan katlanma şekline dönmüş heralde 

önce (184 puan) tarafından

Bir darbe daha beklıyorum kanıtları toplayıp boşanma davası acıcam bu sefer ben ailesiyle cebellesırken onun bana ilgi göstermeyip bi hizmetçi gibi davranıp baska birileriyle aklına gelebılecek butun iltifatları etmesı üzdü tabı benı tabı o an karnımdakı canada kıyamazdım bu şey için üzülüp kahrolmaya onun ıcın ağlayamadım bıle bişey olmasın dıye bide cocuk için 2.5 sene beklemiştik demekki biraz daha beklemek gerekıyormus 

önce (136 puan) tarafından

İnsan ne yasayacagini ne olacağını hiç bilemiyorki canim rabbim o evladı sana nasıl etmiş bugün yarın sana bir destekci olacak inşallah 🤲🏼🩷🌸

Hamilelikte bu tarz şeyler yaşamak daha da ağır gelir tabi inşallah bian önce planladigin şekilde gerçekleşir herşey 🤲🏼🍀🩷

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 381 göst.
26 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Havin06 (4,357 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 731 göst.
18 Haziran 2021 Aile & Aşk kategorisinde Esra98eyup (7 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 263 göst.
30 Eylül 2022 Diğer kategorisinde Ashshhshs (993 puan) tarafından soruldu
+3 oy
7 cevap 485 göst.
19 Temmuz 2025 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,468 soru

24,669,514 cevap

367,180 kullanıcı

...