Eşim işten gelince evde yemek ne varsa topladım kendimizi parka attık 😂 oğlum bütün gün evde ben çok sıkıldım diye başımın etini yedi çareyi burda bulduk 😂😊
Püfür püfür ediyor günün yorgunlugunu atmaya iyi oluyor çocuklar dışarda harbi daha rahat bakılıyor 😂
Sizler napiyorsunuz nasılsınız 🌸🩷
Bebek emziriyorum 🤣🤣🤣 bir aydır gün yüzü görmedim dışarı çıkmıyorum iki çocukla zor oluyor biri bir aylık bir 5 yaşında ve yeni doğan bebeğim kolik gece gündüz ağlıyor
5 yaşında çocukla zormu ikinci çocuk
Valla canım Allah yardımcın olsun 🤲🏼 🩷 bende de biri iki buçuk biri sekiz aylık 😂😂sen düşün artik😂😂
Oh ne güzel Kütahya da iken bizde her akşam arkadaşlarla çıkıyorduk ☺️
Bingöldeyiz hava dahi karardı ☺️
Camları açtık balkonda oturuyoruz ☺️
Balkon keyfi iyidir canım ya benim balkon karşı binaya bakıyor direk keyfini çıkaramıyorum 😂 dışarıya o yüzden kaciyoz sıcaklarda 😊
ne guzel bızimde eş yaz gunu şehir dışına çalışmaya gitsin anca..
Ne iş yapıyor
elektrik su insaat falan
Canım ekmek parası mecbur birşey rabbim yardımcın olsun 😘🤲🏼🌸🩷 bulunduğun sehirde iş olmayınca mecbur gidiyordur
iş varda eskıden cok bedavaya calısmıs akrabadır tanıdıktır dıye sımdı onlarda cagırınca para vermek ıstemıyorlar oda gıtmıyor işte onlara
Anladım canım o da haklı o zaman parasını alabileceği yerlere gidiyor haliyle onlardan uzak
En serin yer mutfak o yüzden masaya tünedik çay içiyoruz çekirdek ailemle ☺️
Ohh Miss afiyet olsun canım🌸🥰🩷 bizde geldik oğlumu uyuttum kızı uğraşıyorum şimdi 😁
Delirmek uzereyim ev aldi basini gidiyo yardim eden yok buyuk asla uyumuyo kucuk karnimda davul caliyo yarina birakip yatamiyorum sabah kombici gelecek Allahim sen yardim et
benımkı sadece 3 4 aylığına gıdıyor geldıgınde benımle ılgılenmıyor bıle ılgılenmeyı afedersınız gecelerı yatmak biliyor ve unutamıycagım hamıleyken benı aldatması oldu zateb ondan sonra pek ılgılenmıyordum onla
@KuranAsigiHatun ay oyle yapmalarına bende sınır oluyorum zaten ne sınır oluyorsak onları yaparlar zaten
Off canım bunu hiç iyi demedin rabbim sabır versin ferahlık versin sana🤲🏼 yolları ayırma imkanın pek yok heralde ondan katlanma şekline dönmüş heralde
Bir darbe daha beklıyorum kanıtları toplayıp boşanma davası acıcam bu sefer ben ailesiyle cebellesırken onun bana ilgi göstermeyip bi hizmetçi gibi davranıp baska birileriyle aklına gelebılecek butun iltifatları etmesı üzdü tabı benı tabı o an karnımdakı canada kıyamazdım bu şey için üzülüp kahrolmaya onun ıcın ağlayamadım bıle bişey olmasın dıye bide cocuk için 2.5 sene beklemiştik demekki biraz daha beklemek gerekıyormus
İnsan ne yasayacagini ne olacağını hiç bilemiyorki canim rabbim o evladı sana nasıl etmiş bugün yarın sana bir destekci olacak inşallah 🤲🏼🩷🌸
Hamilelikte bu tarz şeyler yaşamak daha da ağır gelir tabi inşallah bian önce planladigin şekilde gerçekleşir herşey 🤲🏼🍀🩷
1,512,468 soru
24,669,514 cevap
367,180 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın