0 oy
372 göst.
önce Ev & Yaşam kategorisinde (10 puan) tarafından

Günaydın kizlar işler bittimi neler yaptınız ?

13 Cevaplar

0 oy
önce (192 puan) tarafından

Günaydın Cnm yok kız daha ev işi yapmadim şimdi oturup kahvaltı yapicaz çocuklarla sonra ya Allah bismillah diyip kalkıp evi supurucem tekrar balkonları yikicam banyo tuvalet yikicam çocuklar öğlen uykusuna yatar bende inşallah o zamana kadar bitiririm diye düşünüyorum🥰🥰

önce (10 puan) tarafından

Öğlene zor bitiyor degilmi

önce (192 puan) tarafından

Ayy valla zor bitiyo cocuklari uyuttum sonra diğer odaları sildim supurdum yarında inşallah kaynanam gil gelince de çocukların dolabini komple çıkartıp düzenli şekilde durup koyucam

-Reklam-
0 oy
önce (55 puan) tarafından

Yüreğimde kocaman bir taş var kalkmiyor iki gündür bulasiklari hic ellemedim gücüm yok kalkmaya kendimden de geçtim duş bile alamadim cocuga zor bakiyorum . Allahim bana yardim et diye ağlıyorum 

önce (8,859 puan) tarafından

Rabbim kalbinize ferahlık versin insalalh 

önce (10 puan) tarafından

Özelden yazdım 

0 oy
önce (316 puan) tarafından

Süpürdüm sildim, koltukları sildim . Dün gece mutfağı dolap dışları dahil her yeri temizledim , markete gidip esmer bulgur alacağım içli köfte yapacağım 😁 ondan öncesi güzel bir spor ve güzel bir kahvaltı yapacağım inşallah 

önce (10 puan) tarafından

Oooo günün dolu dolu geçiyor diyorsun maşallah hep oylemi

0 oy
önce (16 puan) tarafından

Gunaydın Vala bende puncar yapıp sonra ev işlerine bakıcam

önce (16 puan) tarafından

Puncar köyde olur mılet getirir peynir yapar ot yani

önce (10 puan) tarafından

Hangi köyden bu Van otlu peyniri gibimi

önce (16 puan) tarafından

aynen öyle

önce (10 puan) tarafından

Otlu peynirin kilosu kaç para acaba vanda

önce (16 puan) tarafından

300 400 bu sene

0 oy
önce (14,653 puan) tarafından

Günaydın 🤗 sabah insanı değilim miskinlik yapıyorum 😅

image

kahvemi içeyim sonra inşallah 😅 
önce (14,653 puan) tarafından

umrumda olmaz😂😂

istesem de yapamam yani, zaten akşamdan bitiriyorum çoğu şeyi 😂😂 

önce (9,271 puan) tarafından

Bende aynıyım ya saat 1 olmuş sanki hâlâ uyku var gözümde bi kendime gelemiyorum . Daha bahceye gidilecek ot lar büyümüş. Ama evdeki işler duruyor

Soğuk kahve yapayım dur o kendime getirir🤦🏻‍♀️

önce (3,398 puan) tarafından

Bu gece Sıpa ikide mizmizlik etti emzirdim yattı sabaha karşı hiç uyutmadi beni zombi gibi genede yapıyorum işimi mutfak kaldı yemek yok bakalım saat 3e kadar anca biter iste 

önce (9,271 puan) tarafından

Bulaşıkları bile kızlar koydu makineye 😅 bi uyuşukluk oluyor ya akşama doğru hızlanırım 😆

önce (10 puan) tarafından

Bende bir sabah bir akşam insanı oluyorum ama akşam yapmanın tadı başka sabaha ferah uyaniyorsun :)

0 oy
önce (14,399 puan) tarafından

Günaydın sadece yatak kapattım bebelere kahvaltı hazırladım yemelerini bekliyorum.bugun pek işim yok zaten dün salonun çocuk odasının mutfağın halılarını yıkadım büyük ihtimalle kurumustur. Dün sil şupur de yaptım dip köşe bugün de üstten süpür sil yerleştirme yaparım 

önce (10 puan) tarafından

Dünden bitmiş o ertesi günkü rahatlık çok iyi degilmi ya 

0 oy
önce (685 puan) tarafından

Temizlik falan yaptığım yok ev leş gibi iki gündür binada bir daire temizliyorum oraya gidecem oğlan geç kalktı babası gelsin kahvaltı yapıp gidecez beraber temizlige

önce (10 puan) tarafından

Eşimle temizliği nasıl yapıyorsun birde özel değilse ne kadara temizlik 

önce (685 puan) tarafından

Canım bu bizim hatır işi oldu biraz işimin çok yakın tanıdığı boş daire gelecek olan kiracı tanıdık 6 bine yaptık birimiz cam sildi birimiz kapı piriz balkon oda oda yaptık çıktık 

önce (10 puan) tarafından

Süpersiniz valla 😄 beraber yapmanız iyi fiyatta iyi bence 

0 oy
önce (4,406 puan) tarafından

Evi toparladım temizledim yemeği yaptım sıpa öğlen yemeğini yiyor birazdan öğle uykusuna yatacak kafa dinleme modunu açıyorum

önce (10 puan) tarafından

Sende sabahcisin yani kafan rahattır simdi

önce (4,406 puan) tarafından

Aynen

0 oy
önce (672 puan) tarafından

Hala duruyor işlerim 

önce (10 puan) tarafından

Öğlene doğru açılırsin genelde hralde

0 oy
önce (44,087 puan) tarafından

Ömür biter ev işi bitmez bacı bitirebilen varsa banada yardıma gelsin 😂😂

önce (10 puan) tarafından

Bende yardım çağrısı yapıyorum 😂

0 oy
önce (146 puan) tarafından

Ya ben bu ara şöyle birşey yapıyorum eşim gündüz çalışırken daha çok ama eğer evdeyse öyle olmuyor da. Sabah kalkiyorsa çamaşır falan varsa onları hallediyorum mutfak falan ama günlük supuruyorum iki üç günde bir siliyorum zaten ortalığı esas toplama silip süpürme işini biraz geç saate birakiyorum o ana kadar çocuklarla vakit geçiriyorum çünkü cocuklarla etraf çok dağılıyor eşim gelmeden bı buçuk saat önce falan kalkıyorum süpür sil tuvalet banyo hallediyorum o eve geldiğinde ev gayet güzel duruyor 😂 çocuklar da dagitmamis oluyr o gelince zaten çoğunluk dışarı çıkıyoruz çocuklarin yatma vakti geliyor derken ev toplu temiz kalıyor 😂😂

önce (146 puan) tarafından

Bu YouTube'da videolar çıkıyor ya kadın geç saate kadar yatıyor koca kapıda bir sürü iş yapıyor kocayı içeri öyle oluyor şuan öyle gibi hissettim ama 😂😂 o kadar değil çamaşır bulaşık yemek o ana kadar yapılıyor yine 😂😂çocuklarla ilgileniyorum

önce (10 puan) tarafından

Son saatin heyecan ve gazıyla bitiriyorsun oda güzel bişey motivasyon gibi😂

0 oy
önce (1,614 puan) tarafından

Nerde ben hic bittini gormedim goren varsa yazsin kiz daha camasirlar var dolaplar silinicek sonra kizimin oglenlik bulasigi sonra aksamlik onun bulasigi ocak kirlenicek onun temizligi ve final uyuma😂😂

önce (10 puan) tarafından

Gözümüzü acamayoruz işten güçten ya

0 oy
önce (1,901 puan) tarafından

Salona girdik bugun sozde esimle duvarlari camlari silecektik bi duvar sildi kavga ettik gitti zibardi 3 duvari bi cami sildim o duvarlarin onundeki koltuklarin altini sildim supurdum gumusluge gectim yarisini sildim oturuyorum gumuslugu uniteyi silip masayi cekcem duvardaki 2 aynayi cikarip o duvar silcem kosede bi kor nokta var orayi da silcem esyalari yerlestirip oturcam aksama da kucuk odaya girerim diyorum bakalim bana belli olmaz girebilirsem yarin da mutfagi hallederim inşallah dogurmam 

önce (10 puan) tarafından

Zaten bilerek kavga ediyorlar bişey yapmamak için zamanın var galiba doğum ne zaman 

önce (1,901 puan) tarafından

Yok ben gergindim o hevesliydi yapmak icinde kiz mopla duvara daire ciziyo bi tur oyle silip birakcakmis olan tozu camur etti bocadi duvara dun gece cocuk 12ye kadar uyumadi sabah 7 bucukta kalkti diye sinirliydim ben gep o bozdu cocugun duzenini her konuda boyle ben cpcukla atisiyorum sinirliyim ya o da kalkmis ikimize bir soyleniyo bak bana geliyolar diyo falan filan iste bu tazr seyler olayi cocugun tum duzenini bozdu bizi birbirimize dusurdu en sonda boyle sinirlendirdi bende bagirdim kalk git birak dedim daha elimden cekistiriyo git diye bagirdim bagirma Allah askina bi gun evdeyim bagirma diyo suclu ben ciktim gordun mu gitti yatti ondan sonra madem kiyamiyon o kadar mutfagi toplasaydi dun cocuk uyumadi diye bi yigin kaldimi salonda debelendim karnim burnumda cikamadim isin icinden bugunun bulasigi bindi mi ustune Allah seni inandirsin peynir zeytin acikta duruyodu onlari bile kaldirmamis valla cinlerim tepemde Allahtan ise gitti de kafam bi ferahladiaksilik komsu su damlatiyo bi de bu cikti simdi daha mutfak toplucam 33haftadayim 5 haftam kaldi 

İlgili sorular

+1 oy
4 cevap 271 göst.
15 Mayıs 2025 Aile & Aşk kategorisinde ASMIRA&TOPRAK&RUZGAR (8,931 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 699 göst.
29 Nisan 2026 Ev & Yaşam kategorisinde Bencee (1,230 puan) tarafından soruldu
0 oy
20 cevap 754 göst.
0 oy
12 cevap 560 göst.

Kategoriler


1,512,544 soru

24,670,641 cevap

367,234 kullanıcı

...