Eşim oğlumu oyun parkına götürdü, tabii ki sessiz sakin kahvemi içebilmek için gitmedim ben 😂 ay dünya varmış evimi vs dün temizlemiştim işim de yok. Siz ne yapıyorsunuz, nasılsınız bacılarım ❤️
afiyet olsun canım 🤗 biz de yemek yedik akşam kahvesi içeceğiz bakalım kızım izin verirse😅
Afiyet olsun bacım, sakinlikle geçer inşallah kahve Faslı da ☺️
Şanslısın😃 ben de ne yapacağımı şaşırıyorum çocuklar evde olmayınca🤣Ben de bugün kayınvalidemr bakmaya geldim. Hasta kendisi ama hep oturdum neredeyse. Evde olsa milyon iş yapardım burda hiç bişey yapmadım. Bi yemeklerini yedirdim. Yemek yaptım. Dinlendim hep.
Maşallah düşünceli gelin. Sana da iyi olmuş kayınvalidene de ❤️☺️
Minnoşum bugün 4 yaş aşısı oldu. Gözünün içine bakıyorum acaba canı acıyor mu ateşi çıkar mı diye. Bu haftayı bir atlatsam rahatlarım
Amin inşallah. Çocuklar hep sağlıklı olsun
4yas benim kızı hiç etkilememisti canım tekrar aşısı olduğu için sanırım. Normalde her aşı ateş yapardı. İnşallah seninkinde de olmaz.
İnşallah olmaz. 2 yaş aşısı biraz daha ağır diyorlar doğru mu ? Benim çocuğumda daha önce aşı ateşi vs olmamıştı
Benim kızımın sadece 2 aylık aşısında ateşi oldu başka hiçbirinde çıkmadı hiç. Ama ben korkuyorum bu ateş olayından
Çıkmaz inşallah endişe ediyoruz ister istemez yarına gelince tehlikesi de geçer zor olan ilk gece oluyor sen de bilirsin zaten yavrunun,büyüseler diyoruz aşı acisi falan şahit oldukça,Allah sağlıkla büyütsün hepsini.
benimkilerde gittiler ama üşeniyorum burayi toplamaya gelirler birazdan😟
alsalar babalari bir gun baksalar ne olur sanki vlla hep uzanacam asla is yapmiyacam söz 🤣🤣 bnmde eli kulaginda getirir simdi 🤣
Ya 20 günde bir geliyor işinden dolayı, birkaç gün kalıp gidiyor. O yüzden çıkarıyor sık sık bereket versin 🥰😂
yok cnm bnmki zorla goturdu yorum yaptiktan sonra geldiler bile😟🤣
Haha olsun bacım ona da şükür
aynen oyle cnm bunada şükür 😄
Ohh afiyet olsun Cnm ne güzel bir keyif sana rahat rahat iç kahveni bari 😂 bende kızımla yemeğimizi yedik sonra esim sanayiye gitti arabanın yanına 8.30 gibi de eşimin müdür yardımcısı gelicek bize erzak felan vericek heralde öyle çocukları hazırlarım kendim giyinirim derken saat gelir zaten
Afiyet olsun size de canım, geldiler çekinmiş oynamamış da olsun zaten birazdan öğle uyku saati ❤️🥰
Sağol Cnm teşekkür ederim Olsun azıcık da en azından enerjisini felan atmıştır şimdi uyucak mi yoksa kız akşam oluyo zaten gece uyanmiyo mu hiç🥰🥰
Bizde öğlen 12.45 canım. Amerikanbebesi o 🥲😂
AA öylemi he şimdi anladım Cnm iyi uykular o zaman 😂😂
Minnak evime geldim bi çay yapıp kapı önünde içicem 😅
Ay ay ay gözün aydın bacım ❤️❤️❤️
hayirli olsun fotograf post bekleriz artik @Kahvelihuzur
Sabah anlık durum atmıştım
Sağol canım minnak evim konteyner ha diğeri normal ev orda kapı önü ve komşu yok 😅
Ben de bu sakin ortamdan istiyorum kıskandım 😂😁 ben birini dışarı göndersem diğeri yanımda mecbur 🤪
Hahaha ikinciyi yapınca ben de öyle olacağım biliyorum 😂
Gelecekten korkutmak gibi olmasın 😂 çok güzel birsey dehsetle tavsiye ediyorum 😁😊
Sus bacım sus zaten ilk çocuğum da dolu dolu 2 yaş sendromunda 😂
1,512,417 soru
24,668,806 cevap
367,148 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın