0 oy
223 göst.
Diğer kategorisinde (361 puan) tarafından

Hanimlar iyi aksamlar, cocukalariniz kac yasinda sakinleşmeye basladi?

birde 3 yaş bebeklerle evde nasil zaman geciriyorsunuz :getlost: 


1 cevap

0 oy
(5,843 puan) tarafından
Ilk kızım sakın bi çocuktu ikinci kızım sakin ama çok hareketli ablada kıskançlık hiç yok ama kardeş olarak onda biraz oldu galiba 3 yaş kızımla sayılar renkler ingilizce falan öğretirim etkinlik kitapları yaparız oyun alanları var orda kardeşiyle oynar oyun hamuru manyerik kum hava güzelse park ve market yaparız evcilik oynarız bebeklerine banyo yaptırır müzik acar oynarız evde koşarız oynarız babaları saklambac oynatır sırtında taşır eve girer girmez böyle biter gün ekrandan uzak tutuyorum 1 saat anca izlerler o da eğitici şeyler 
(361 puan) tarafından
maşallah ne güzel . bende bu zamana kadar idare ettimde ikiz kizlar 3 yasinda oglum 1 bucuk yasinda sürekli bagirirlar kalkip aksam yatana kadar aglarlar hep , aglayacak neden hep buluyorlar .
ne yapacagimi şaşirdim :(
(5,843 puan) tarafından
Ekran varsa kes cnm azalt telefon tablet bunlar çok aksi yapıyor çocukları
(361 puan) tarafından
2 bucuk yasina kadar baktirmadimda ben hastaneye yatinca tv e alismislar canim
(5,843 puan) tarafından
Işte cnm ondan sende zaten anliyosundur öncesi ve sonrası olarak
(361 puan) tarafından
aynen anliyorumda işin icinden bir türlü cikamiyorum canim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 48 göst.
1 gün önce Diğer kategorisinde Amerikanbebesi (6,049 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,425 soru

24,668,903 cevap

367,153 kullanıcı

...