Bebeğimin boğazı şiş ve iştahsız, ne yapmalıyım?

0 oy
376 göst.
önce Diğer kategorisinde (210 puan) tarafından

Nasılsınız kızlar benım cumadan berı uyuyamamazlık bugun son olcak sanırım inşallah🙏

Bugun sağlıkocagına goturdum antibiyotik verdi boğazı şişmiş dedi ilaçtan sonra uyudu uyandı burnunu temızleyıp 3 ölçek yedi nasıl sevındım 😂 dün gece yemıyordu karnı gurul guruldu içim gidiyordu🥺

Tabı tek basıma herseyı becerdım kaynana cadısıda cocuga yemek vermeye calısıyorum yanımda ıhh ıhh dıyıp duruyordu nasıl sınır oldum hastaysan gıt doktora kızlarına dedım yemın edıyor hasta degılım dıye 

12 Cevaplar

0 oy
önce (141 puan) tarafından

Çok geçmiş olsun canım 🩷🌸 

Ya ben de üç senedir zaten uykusuzum da ama üç dört gündür fena oldu bugün kolum kalkmıyor sarhoş gibiyim. 

Sabah parkta kahvaltı yaptık çocuklara da iyi geldi şimdi evde oğlumla kahve keyfi yaptık 

Yemeğim de var şükür ama oğlum sürekli Anne hadi iş yapalım diyor çocuğu temizliğe alıştırmak da iyi değilmiş kaynana gibi başımda 😂🤣

Seninkini aratmiyor 😂

image

önce (141 puan) tarafından

Gayet iyi canım ama hani beraber daha iyi yapılıyor geçirmeleri biraz zorlayabilir yardım gerekiyor oğlum iki buçuk yaşında kutu şeklinde falan yapacağı zaman zorlanıyor 😊hatta az önce küçük arabalarına garaj yaptık üstü kapali baya ilgili 😊 

önce (6,071 puan) tarafından

Doğrudur, benim 2 buçuk yaş oğlumda bana yaptırır bazı şeyleri. Kızım yardım ediyor ama sorun yok 😊 

önce (141 puan) tarafından

Bazen benim de hoşuma gidiyor valla bizim zamanımızda bu kadar şey yoktu işime geliyor onunla oynamak 😂😁

önce (141 puan) tarafından

Hatta daha küçükken ilk legosu geldiğinde bı baktık eşimle biz sürekli biseyler yapıyoruz çocuk bisey yapmak istiyor dur o öyle güzel Durmaz diye engelliyordu şimdi tutuyoruz kendimizi tamam sen istediğin gibi yap diyoruz 😂

önce (6,071 puan) tarafından

😂 Bilirim bu durumu. Benim oyuncaklarım vardı ama dediğin gibi şimdiki çocukların ki gibi değil, maşallah 😌 

-Reklam-
0 oy
önce (189 puan) tarafından

Ayy çok geçmiş olsun Cnm bende şimdi çocukları uyuttum kaynanam gil vardı bizde de dün bende komple evi supurdum eşimde yemekleri getiriyo bende balkonu yıkadım bir banyo ve duş kapının önü kaldı onları yikicam azıcık acıktım şimdi bisiler yicem azıcık bende uzanirim belki çocuklar uyunca azicik deşarj oluyorum valla

önce (210 puan) tarafından

bende en son dun aksam 4 5 gıbı yemıstım cocuk bırsey yıyemezken canım hıc bısey ıstemedı yenı kahvaltı yapıyorum bende 

önce (189 puan) tarafından

Afiyet olsun Cnm sen güçlü ol ki oda sana bakarak yemeğe başlar bugün tekrar ilaçlarını verirsin bir iki güne kadar bişiyi kalmaz Allah in izniyle

önce (210 puan) tarafından

agrı kesıcı verıyorum bu sefer yedıklerını kusuyor demın veremedım zar zor yedı tekrar cıkarmasın dıye 

0 oy
önce (2,158 puan) tarafından

Çok geçmiş olsun canim 🌸 

Yeşil Çay eşliğinde elisi yapıyorum 

image

önce (210 puan) tarafından
+1

teşekkur ederizz

çok guzel olmus bende yelek oruyordum bebek yeleklerı ama bı yandan da baslamak ıstıyorum yıne bakalım 

0 oy
önce (862 puan) tarafından

image

meyve molası 


Gecmıs olsun 

önce (210 puan) tarafından

teşekkur ederız afıyet olsun 

0 oy
önce (665 puan) tarafından

Genel anlamda iyiyim ama sıcaklar beni bunaltmaya başladı. Bir taraftan da ev temizliyorum dinlene dinlene

önce (210 puan) tarafından

evet ya cok sıcaklar arttı bı anda evde bebek varkende tum camlar acılmıyor kı 

önce (665 puan) tarafından

Vallahi bebek çocuk dinlemiyorum her yeri açıyorum 😄

önce (210 puan) tarafından

bende açmıstımda belkı ondan hasta olmustur bıde sıcak dıye tşört sort gıydırdım 

0 oy
önce (3,393 puan) tarafından

image

sitresten dişime vurdu galiba gece hiç uyumadım Ağrı'dan şimdi cekicek galiba filme geldim bebeği uyuyttum çıktım evden bı kaç gün biraz sıkıntılı geçiriyoruz tabi vücut artık dışarı vuruyo 
önce (3,393 puan) tarafından

Yok ya rotgenden sonra antibiyotik yazdı yolladi bir hafta sonra gel çekelim dedi geldim ağrı kesici içtim kaldı oyle

önce (210 puan) tarafından

enfeksiyon varsa cekmemıstır canım

önce (3,393 puan) tarafından

Ağzımda diş kalmadi

önce (210 puan) tarafından

Normaldir benımde doğum sonrası olur olmadık yerlerde kırılıyor bız kadınlar nelerımızı verıyormusuz megerse 

önce (3,393 puan) tarafından

He valla 

0 oy
önce (13,688 puan) tarafından

Telepati gücümle suyu getirmeye çalışıyorum kalkıp yemek yapıcam 

önce (210 puan) tarafından

sularmı kesık ki bızımde bı kaç gundur elektrıkler gıdıp gelıyor ne makıneye camasır atabilıyorsun nede fırına yemek 

önce (13,688 puan) tarafından

Dün gece 2 de gitti hala yok geç saatte gelecekmiş konteynere geldim 😅 burada yedek oldu 

0 oy
önce (6,071 puan) tarafından

Çok geçmiş olsun 🌸 Benim anlık dondurma, vantilatör, kanape 😇 Hava çoook sıcak ve bunaltıcı.

image


önce (210 puan) tarafından

afiyet olsuun evet cok sıcak bıde cok nemlı ya insan sankı hamamdaymıs gıbı hıssedıyor 😂 

0 oy
önce (386 puan) tarafından

Bende sarma yaptım daha yeni altını kapatıp geldim biraz uzmanıyım diyorum küçük kızım izin vermiyor 


Onunla uğraşıyorum dün gece biraz agrılarım vardı hiç uyuyamadım malesef bu defada hemoroidim oluştu 

önce (210 puan) tarafından

geçmiş olsun izin vermezler asla uzanmamıza

önce (386 puan) tarafından

Yok valla canım şuan oyun oynuyorlar iki kız kardeş.   



0 oy
önce (1,887 puan) tarafından

Hadi gozun aydin gelmis gecmis olsun 

Ben yatiyorum bugun ya geceden iyi uyuyamadim sabah basim tutmustu kahvalti mahvalti biraz ortaligi toparladim cocuk gelmis sıkıldım sıkıldım diyo biraz oyun oynadim baktim yoruluyorum gonulsuzum temizlik sirketi oynayalim dedim aradim geliyorum beyefendi dedi yok hanim hanim dedisonra verdim eline supurgeyi butun odalari supurdu salonda yoruldum dedi otur dedim bi ogle uykusu yaptik kalktik sayili gunum kalmis dogurdum dogurcam hala aseriyorum iyiki basit seyler donetes sogan dogradim yag tuz nar eksisi ekmek bana bana yedim simdi ezderha gibiyim cocuga da makarna koydum balkonda otururur yedirim 

önce (210 puan) tarafından

2 cocuk daha zor olur ya ben o cumadan berı olan seruvenımde 2. cocuga iptal iptal dedim 😂😂 gerçekten okadar kişi olupta hiç yokmuslar gıbı olmaları insanı sınır edıyor çok uzakta değiller bide 1 2 saatlık yol kavga olayı olsalar sanıyesınde damlarlar buraya hafta sonu gelceklermıs çocuk ıyılesınce gelde sınır olma 😏 eşimde diyor boşver biz 3 kısıyız falan 3 kişiyizde niye benı bunlara ezdırıyorsun onu anlamıyorum 

önce (1,887 puan) tarafından

Senin ortada kavga dovus yok diyosun da yol varmis ha gelme imkani baska bisey ama en azindan yol bahanesi var benim kaynanam 15 dk mesafede oturuyo annem yarim saat otobus dolmjsla bile gelebilirler kapinin onunden kapinin pnune duraklar ilk dpgumumda yanimda kimse yoktu kimse gelip dogun yapcan bi evini temizleyelim demediler cocuk dogacak biri ben bakamam korkarim dedi biri ben calisiyprum dedi dimdizlak kaldim ortsda bu sefer de katnanam 3 kere dedi yapilacak isin var mi geliyim mi diye annem bi taraftan ben gelir yardim ederim diyo sen olsan minnet eder cagirir misin keske benim kocam da biz 3 kisiyiz dese o da gecen yaprak aldim tek basima sardim komsumu cagirdiydim pnu niye cagiriyon annemi cagirmiyon diyo bana ayin 9unda doktora gittim riskim kalkti dedi dogum yaklasti temizlik yapabilir miyim dedim kendini yormadan dikkatlice yap dedi o gunden beri temizlik yapiyorum bi gun gardolabimi temizledim bi gun cocuklarin dolabini 2 3 gun mutfakta ugrastim bi gun koltuklarimi sildim sozde bugun esimde duvarlari silecekti kavga ettik gitti zibardi Allah akil fikir vicdan versin valla bi duvari sildi onu da mopu yuvarlito gorsen kirini yuzune buladi duvarin sabahtan beri ugrasiyorum cikamadim bi salonun icinden 

0 oy
önce (9,057 puan) tarafından

Oğlum 2 dk durmadığı içşn uyutuyorum elmalı kurabıyeyı yoğurdum ve pogaca hamuru ikiside beni bekliyor ve karnımda aç akşam misafirde gelcek evi süpürüp vileda yapmam lazım ben oğlugumu sallıyorumda uyusunda iş yapım 😂😂

önce (210 puan) tarafından

hangi birini yapıcankı zor olur senın ıcın 

önce (9,057 puan) tarafından

İnanır mısın vileda kaldı tam kovamı doldurdum mısafırım geldı yapmadım artık 😂

0 oy
önce (6,057 puan) tarafından

Eşim oğlumu oyun parkına götürdü 2 saat rahattım oturuyorum boş boş 😂

önce (210 puan) tarafından

oh ne guzel keyfınıze bakın 😂💙 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Bebeklerde boğaz şişmesi ve iştahsızlık durumunda ne yapmalı?
Bebeklerde boğaz şişmesi durumunda öncelikle bir çocuk doktoruna başvurarak teşhis ve tedavi sürecini başlatmalısınız. Doktorunuzun önerdiği antibiyotik veya diğer ilaçları düzenli kullanmak, bebeğin genel durumunu iyileştirir ve iştahının normale dönmesine yardımcı olur. Bebeğinizin beslenmesi için burnunu düzenli olarak temizlemek, nefes almasını kolaylaştırarak daha rahat yemek yemesini sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Hastalanan bebeklerde uyku düzeni nasıl sağlanır?
Hastalanan bebeklerin uyku düzeni genellikle boğaz ağrısı, ateş veya burun tıkanıklığı nedeniyle bozulur. İlaç tedavisiyle birlikte ortamın nem dengesini sağlamak, bebeğin burnunu temiz tutmak ve başını hafif yukarıda konumlandırmak uyku kalitesini artırır. Rahatsızlıkları azaldıkça bebeğinizin uyku düzeni doğal olarak normale dönecektir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde burun temizliği neden bu kadar önemlidir?
Bebeklerde burun temizliği, hem rahat nefes alabilmeleri hem de sağlıklı beslenebilmeleri için kritik öneme sahiptir. Burun kanalları tıkalı olduğunda bebekler emmekte veya yemek yemekte zorlanır, bu da iştahsızlığa ve huzursuzluğa yol açar. Serum fizyolojik damlalar veya burun aspiratörleri kullanarak düzenli temizlik yapmak, bebeğin konforunu hızla artırır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeklerde boğaz enfeksiyonu belirtileri nelerdir?
Bebeklerde boğaz enfeksiyonunun başlıca belirtileri arasında iştahsızlık, huzursuzluk, uykuya dalmakta zorlanma ve sürekli ağlama yer alır. Ayrıca bebeğinizin boğazında gözle görülür bir şişlik, yutkunma güçlüğü ve karnında gaz kaynaklı guruldama gibi sindirim sorunları da eşlik edebilir. Bu belirtileri fark ettiğinizde mutlaka bir uzman görüşü almalısınız.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Bebeğim hastayken neden yemek yemek istemiyor?
Bebekler boğaz enfeksiyonu veya benzeri hastalıklar sırasında yutkunurken acı çektikleri için yemek yemeyi reddedebilirler. Hastalığın etkisiyle vücut direnci düşen bebeğin iştahı, boğazındaki şişlik geçmeye başladığında ve ağrısı azaldığında düzelir. İlaçlarını düzenli kullanmak ve beslenmesini küçük porsiyonlarla desteklemek bu süreçte yardımcı olabilir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

+1 oy
15 cevap 627 göst.
31 Mart 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 850 göst.
3 Kasım 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 303 göst.
15 Haziran 2026 Diğer kategorisinde 1anne1ogul (1,914 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 1,015 göst.

Kategoriler


1,512,700 soru

24,672,658 cevap

367,347 kullanıcı

...