Eşimle sürekli tartışıyoruz, bu durumu nasıl düzeltebilirim?

0 oy
398 göst.
önce Diğer kategorisinde (1,882 puan) tarafından

1 gün iyiysek 2 gün kotuyuz . Aracimiz vardi esim satti neyse bende araba ayarla merkeze gidelim dedim neyse yok dedi fln kaoattik konuyu, bugun arkadasi ile gittiler bende dedimki isteyince buluyorsun arac dedim kalkmis bana diyor.ki gerizekali gerizekalinkonusma cok kirildm cok ofkelendim ,hicbiseyde yazmadim ne hali varsa gorsun en ufak seyde bagirip cagiriyor artik bise sormaya korkar oldum beni baglayan cocuklarim yoksa suan coktan yakmistim gemileri

7 Cevaplar

+3 oy
önce (7,770 puan) tarafından

Konudan bağımsız bambaşka bir şey soracağım. Artık senin postlarından eşini biz tanıdık. Bu 3 çocuğu yaparken eşin bambaşka biri miydi, sonradan mı değişti? Eğer hep böyleyse nasıl bu sorunluluğun altına tek başına girebildin? Bu tarz hayatlar yaşayan eşiyle hiçbir zaman sağlıklı bir bağ kuramayan kadınların nasıl buna cesaret ettiğini merak ettiğim için soruyorum. 

önce (1,882 puan) tarafından

Canim oncesinde bu kadar degildi ,3. Cocuktan sonra ve arkadas cevresi degistikten sinra cok degisti. Ve evet cocklari o istedi diye yaptik ben her seferinde daha erken diyirdm o bisey olmaz diye diye oldu 

önce (6,044 puan) tarafından

Yakın bir arkadaşım var o da öyle, ağzı bozuk eşini ailesine aşağılatan anam da anam diyen bir adam. Para verirken bile bir ton hakaret vs. O da eşim gibi burada tır şoförü. Ilk çocuğu büyük 6.5 yaşında ama İllallah ettiriyor artık 2 yaşında ki oğlumla pek bir araya getiremiyoruz o kadar bulaşıp yaramazlık yapıyor ki anlatamam. Birde yemek yemesi bile problem annesi yedirmese asla yemiyor. İkinci çocuğu yaptı çocuk 3.5 aylık memeyi bile tutmuyor gece uyumuyor kadın ruh oldu resmen bu son aylarda yorgunluktan. Eşte 10 günde bir geliyor. Şimdi diyor ki eşim tutturdu 3 diye. Dedim sende akıl yok mu böyle bir kocaya nasıl 3 dersin ve evde geberen sensin üstüne o sanki sen rahatsın da o çekiyor gibi davranıyor ee ne yapayım istiyor diyor peki ne zaman düşünüyorsun dedim bilmiyorum ki daha tam bir şey demedi diyor ya dedim bari ayını sen belirle bu kadar koca sözü dinleme olur mu dedim be cıldırdım artık ay haline bak acı artık kendine dedim. Kocasında da bir çene var Düşman başına o kadar manipüle ediyor ki. Kız ondan güzel, becerikli ama hep aşağılıyor asla övmüyor hatta yaptıklarını gömüyor. Bu sefer kıza yalandan 2 güzel kelime etti mi o şekilde kandırıyor ve onun dediklerini kız yapıyor ne desem boş yani post sahibi için demiyorum yanlış anlaşılmasın bu şekilde olan kadınlar da böyle manipüle ediyor sevgisinden çocuk babasız kalmasın düşüncesinden vs

önce (1,849 puan) tarafından

Benim annem anlattığınız sorunun tam karşılığı 3 kardeşiz babamı hep anlatır bize şöyle etti böyle etti diye rahmetli oldu babam.Babam hep sabit kişilikteymiş ilk çocukta son çocuktada hiç iflah olmamış tarzından ödün vermemiş özgür, bekar erkek,erkek adam yapar, astığım astık edalarında yani.Bizde soruyoruz annrme neyi çektin diye ?seviyodum falan diyor babamgilin evine dönemezdim falanda diyor. E bize karalama ölmüş adamı o zaman Adam kendini hiç saklamamışki annem gibi saf safık birini de niye bıraksın kanatimce.Damızlık gibi dogurtmuş peşpeşe.Postu açanın hesap güzel annem bize niye ağladın mesela yıllarca ?Babamda annemde canımdır ama  bu konu farklı.Bu adamlar yedisinde neyse yetmişinde de odur canım benim soruyu soran kişi sana diyorum.

-Reklam-
0 oy
önce (624 puan) tarafından

Konuşma tarzı hiç hoş değil kırılmakta haklısın

önce (1,882 puan) tarafından

Evet canim dahada aramadim sormadim aramamda

0 oy
önce (13,346 puan) tarafından

Arkadaşı götürüyorsa belki o yüzden gitmiştir. Erkekler pek birinden bişey isteyemiyorlar 

önce (1,882 puan) tarafından

Evet canim arkadasiyla gitti ztn ,ama daha guzel ifade edebilirdi :( son zamanlarda hic anlasamiyoruz zaten

önce (13,346 puan) tarafından

Hakaret etmemesi gerekirdi haklısın

0 oy
önce (125 puan) tarafından

Öyle şey mi olur hiç gerizekalı demek nedir ya tabi arkadaşlarıyla gezicek tozucak olan sana oluyo kirilmakta  haklısın sana bişi diyim mi senin yaşadığını aynı bende yaşıyorum eşim bana herşeyi diyo benden önce arkadaşları önemli.hic bişi de demiyorum sonra gönlümunalmaya calisiyo gönlünü alicak o senin hiç konusmada hatasını anlasın bir ne yaptım ben diye

önce (125 puan) tarafından

Allah yardımcın olsun Cnm sürekli böyle gidiyor mu seni yalnız bırakıp 

önce (1,882 puan) tarafından

Evet canim gidiyor

önce (125 puan) tarafından

Bunu bence aranız bir iyi olduğunda konuşmanız lazım canım yoksa böyle gitmez bence yanlış anlama kesinlikle beni de

önce (1,882 puan) tarafından

Defalarca konustum milyon kere ama yok degismiyor

önce (125 puan) tarafından

Hep var ya arkadaş ortamı arkadaş ortamı başka dicek bişi yok çünkü hep aklını karistiyorlardir benim de eşimin busuru arkadaşını hepsini hemen hemen sildi gibi yani konuşuyor ama o kadar tabi git gel değil bir arkadaşı var bende onu ondan ayiramiyorum sanki sevgili gibi evlendi gitti kurtuldum derken yok daha da çok yapisiyo esime

0 oy
önce (375 puan) tarafından

Bitanede bende var canım gecen hafta işi yoktu gitmedi sonra kalktı ile gidicem dedi bende tamam dedim sonra 2 saat geçmeden yeğnimle denize gidicem dedi 


Bende sabahtan ona söylemiştim çocuklar sürekli evde biraz götürüp gezdirelim oda işim çıkmassa götürücem demişti 2 saat sonra yeğiniyle gitti denize bana diyokı haftaya bakalım yarın sözde bizi pikniğe götürücek bskalım ne bahane uydurucak 



Allah yardımcın olsun canım zor 

önce (1,882 puan) tarafından

Bizle bisey yapmaya gelince bissuru bahsneleri var boyunlari altlarinda klsin

önce (375 puan) tarafından

Öyle valla çok değişik varlıklar 

0 oy
önce (3,090 puan) tarafından

Sizin için iş işten geçmiş ama evli olmayan varsa umarım dikkate alır. bir ilişkide haklı ya da haksız asla hakaret ne edin ne de size edilmesine izin verin. Eşim asla benle böyle konuşamaz. Çünkü ben saygıyı hep korumaya çalıstım. Asla ona saygısızlık etmedim kendi de etmedi. Öfkeli halimizde bile dikkat ettik.  Yoksa evliliğimiz çoktan bitmişti. Bir ilişkide saygı yoksa sevgi uzun yaşayamaz. Sürekli aşağılayıp hakaret ettiğin birini sevemezsin çünkü. 

önce (1,882 puan) tarafından

Cok haklisin bende esims aynisini diyorum bak saygi biterde sevgi.de biter bana diyokii ne biterse bitsin bide hicbisey olmamis gibi davraniyor tam sinir bozucu

0 oy
önce (2,295 puan) tarafından

Bence esler arasinda konusma diyalog sifir hepsi degil ama evlenirken once ailelerini tanimak lazim ozellikle babayi cocuk cunku babayi ornek aliyor davranislari konusmalari kisilikleri bile anne ne kadar iyi bqksa bile babanin rolu cok onemli evdeki duzeni tutturmak babaya bagli anneye ve cocuklarina ilgili sefkatli olutsa oyle cocuklar uetisir egitim evde baslar sizin konunuza gelirsek ancak uzmandan yatdim alin derim yoksa sizin cocuklatda babasina benzeyen mutsuz bir yuvanin icinfe buyucek ayni yastiga bas koydugunuz kisi sizi boyle yipratmamali Rabbim yardimcin olsun

önce (1,882 puan) tarafından

Allah razi olsun canim ,vala kaynanam hep esime esinlenguzel konus der terbiyesizlik yapma der ama esim cok simarik buyutulmus onunda etkisi var

önce (2,295 puan) tarafından

Hepimizden Allah razi olsun anladigim kadariyla kayin validen iyi bir insanmis senin adina o konuda sevindim esine dua et Allah hidayet versin zor durum esinle konussan evlilik terapistine gidin belki kendine ceki duzen verir evliligin guzel bir sekilde devam eder dua edicem 

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Evlilikte sürekli tartışma ve çatışma nasıl aşılır?
Evlilikteki sürekli tartışmaları aşmak için öncelikle iletişimi suçlayıcı bir dilden çıkarıp ihtiyaç odaklı bir hale getirmek gerekir. Tartışmanın şiddetlendiği anlarda savunmaya geçmek yerine duygularınızı 'ben dili' ile ifade edin; örneğin 'bana hakaret etmen beni çok kırdı' diyerek sınırlarınızı net bir şekilde çizin.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Eşin kaba davranışlarına ve hakaretlerine karşı ne yapılmalı?
Eşin sergilediği kaba davranışlar ve hakaretler karşısında sessiz kalmak durumu çözmez, aksine bu davranışların normalleşmesine neden olur. Saygı sınırının aşıldığı anlarda sakin kalarak ancak kararlı bir duruşla 'bu şekilde konuşmanı kabul etmiyorum' diyerek ortamdan uzaklaşmak, sınırlarınızı belirlemek için en sağlıklı ilk adımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Evlilikte huzursuzluk çocukları nasıl etkiler?
Evlilikteki sürekli huzursuzluk ve çatışmalı ortam, çocuklarda uzun vadede kaygı bozukluğu, güvensizlik ve sosyal gelişim sorunlarına yol açabilir. Çocuklar ebeveynleri arasındaki gerginliği çok erken yaşlarda hissederler; bu nedenle evdeki çatışma dozunu düşürmek ve çözüm odaklı profesyonel bir destek almak çocukların ruh sağlığı için hayati önem taşır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Evlilikte sağlıklı iletişim kurmanın yolları nelerdir?
Sağlıklı bir iletişim için tartışmaları ertelemek ve sakinleşmeyi beklemek en etkili yöntemdir. Sorunları anlık öfke patlamalarıyla değil, her iki tarafın da kendini suçlanmış hissetmediği, beklentilerin ve kırgınlıkların net bir şekilde konuşulabildiği huzurlu zamanlarda ele almak çözüm şansını artırır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Eşimle yaşadığım iletişim sorunları için ne zaman destek almalıyım?
Eşinizle olan iletişim sorunlarınız artık günlük yaşam kalitenizi düşürüyorsa, şiddetli tartışmalar bir döngü haline geldiyse ve kendi başınıza çözüm üretemediğinizi hissediyorsanız profesyonel bir aile danışmanına başvurmalısınız. Özellikle çocukların varlığı, bu çatışmaların çözüme kavuşturulması için bir aile terapistinden destek almayı ertelememeniz gerektiğini gösterir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 379 göst.
10 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 600 göst.
9 Haziran 2021 Diğer kategorisinde Eylülünannesi (699 puan) tarafından soruldu
+2 oy
15 cevap 1,184 göst.
31 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde T&RT&L&M (928 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 813 göst.
15 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Hayalseveranne77 (668 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,151 soru

24,665,595 cevap

366,957 kullanıcı

...