0 oy
1,375 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

İlk aşerdiğiniz şey bebeğinizin adı olsaydı ne olurdu 😂

Benımkı çilek olurdu 😂 

43 Cevaplar

+1 oy
(1,378 puan) tarafından

Ben hiç aşermedim ya merakta etmiyor değilim haa🤔

tarafından

nasıl kız hiçmi en cok istediğin olmadıı 

(1,378 puan) tarafından

Yok vallaha yok ne canım bişey istedi nede bişey karartım mesela midem bulanmadi canım bişey istemedi ama iştahım açıktı güzeldi yani herşey yerdim inşallah rabbim nasip ederse 2. Çocukta da böyle olsun inşallah 🤲🤲😂

-Reklam-
0 oy
(2,398 puan) tarafından

9 ay kusmaktan su bile içemeyen ben elendim isim konusunda 😅 ama bir kere isteyerek nohut yemiştim daha ilk baştaydı nohut olabilir 😂😂

tarafından

Nohutta iyiymiş😂 

9 ay nasıl dayandınız ya benım 2 gun surdu yataktan kalkacak halım yoktu sonra ilaçla falan gectıde bıdaha olmadı allahtanda  

(2,398 puan) tarafından

hiç sorma 9 yıl gibi sürdü hamileliğim 🥲

tarafından

zor ya gorumcem de sürekli hastanede geçiriyordu mıde bulantısı cok oluyordu 

0 oy
(31,516 puan) tarafından

Ben oğluma hep kornişon yedim durdum şu anda ikinci gebeliğimi yaşıyorum acı ve ekşiden gidiyorum ama aşermek mı bilmiyorum sanki ağzımın tadı yok acı turşu biberlerden yiyorum sürekli 

tarafından

ilk aylardaysan olabılıyor oyle fazla acı yeme mıde yanmasından duramazsın kız nasıl dayanıyon ben acı bıle yıyemedım ama hala mıde yanması kaldı gecmıyor bı turlu 

(31,516 puan) tarafından

Benim bu aylarda bulantım çok oluyor tatlı yiyemem ama acı ekşi tuzlu iyi geliyor mide yanmam 25 ten sonra olmuştu sanırım karnım epey büyüdüğü zamanlarda şu an mide yanması yaşamıyorum 

tarafından

yogurtlu çorba yıyebılırsınız ıyı gelıyordu bana aşurelık bugdayla yapabılırsınız dene ıstersen 

(31,516 puan) tarafından

Yapayım canım 

0 oy
(540 puan) tarafından

Benim ki yeşil erik olurdu ve hala yeşil erik bulup da yiyemedim 😂 

(9,394 puan) tarafından

Pazarlarda filan yok mudur 

(540 puan) tarafından

Gelmemiş henüz 😶 

(9,394 puan) tarafından

Konya'da çok gördüm de inşaAllah hemen bulursun

(540 puan) tarafından

Teşekkür ederim Dün samsun merkeze gittim Bi tavlada gördüm aldım hemen 😅 

(9,394 puan) tarafından
+1

Sevindim canım. Afiyet şifa olsun

0 oy
(1,887 puan) tarafından

İlk ikisi erik 3. Şeftali olurdu🤣🤣🤣

tarafından

3.duyarsa kıskanır ben nıye erık değilim diye 😂 

0 oy
(9,058 puan) tarafından

Talaş böreği olurdu 🤣🤣

tarafından

Meyve istemeyenn bi bebek desene 😂 

(9,058 puan) tarafından

Oglum simdi 4 yasında meyvelerle daha hala arası yok muz karpuz yesil elma yıyor sadece

tarafından

olsun buyuyunce yer ınsallah 

0 oy
(5,489 puan) tarafından

Limon yada vişne olurdu.yaz ortasında canım limon istiyordu ağlamıştım bile var

tarafından

yaa olabılır hormonlar çok kötü oluyor yemezsen eger 😂 

0 oy
(9,274 puan) tarafından

Portakal 🍊 olurdu 2012 yılında portakallar nasıl sulu tatlıydı kilo kilo yemiştim . Bu yıl hiç tatlı sulu portakal yemedim 

tarafından

evet ya bu sene zaten hiçbişeyin tadı yokkı nedense 

0 oy
(9,715 puan) tarafından

Asermek ne demekki ben hiç yasamadim 😂😂😂 bi nazlamanamadim ya 

tarafından

canın bişey istemedimi ki😂 bende zaten hemen söyleyemedımkı bulamaz uğrasmasın dıye ama artık dayanamadım rüyamda bıle goruyordum😂 

(9,274 puan) tarafından

Nazlanma değil ya . Gerçekten ben portakal sevmeyen yemeyen biriydim o yıl ne portakal yedim ya  kilo kilo 

0 oy
(1,130 puan) tarafından

Limon olurdu aşırı yedim daha 3 aylığım tuzlayıp tuzlayıp yedim 

tarafından

ne güzel tadını cıkar 😊 

0 oy
(14,661 puan) tarafından

hiçbir şeye aşermedim ben😂 

tarafından

aa gercektenmı😂 

(14,661 puan) tarafından

yok valla😂 

(540 puan) tarafından

Senin eşin şanslı desene😅 

(14,661 puan) tarafından

biraz öyle 😂 yoksa içimde kaldı ayy şöyle erik olsa yesem falan diye manava yollayamadım 😂 

(540 puan) tarafından

😂😂 Ben sanki yeşil erik istiyorum da bulabiliyor muyum 😂😂 benim içimde şuan erik kaldı. Allah tan senin içinde kalmamış 

0 oy
(425 puan) tarafından

İlkinde üzümlü kek ikincide kızılcık üçüncüde çağla 🤭

tarafından

hepside çok guzel ama 😂 

(425 puan) tarafından

Evet 😅

0 oy
(10,160 puan) tarafından

Trabzon hurması 😂

tarafından

oda bi guzel oluyor ama sımdı 😂 

0 oy
(1,951 puan) tarafından

1.cocuk zeytin

2.cocuk yoğurtlu biber kızartması

3.cocuk mantı

4.cocuk çiğ köfte 🤣🤣

tarafından

kız çiğ köfteyi nsıl yedın mıden yanmadımı😂 

(1,951 puan) tarafından

Vallahi hapur hupur yedim🤣🤣

0 oy
(391 puan) tarafından

İlk kızımda portakal 



İkinci kızımda çiğ köfte 


🤣🤣 Cok komik ya söyleyince 

tarafından

evet ya 😂 

(391 puan) tarafından

Bi an seslendim portakal çiğ köfte güldüm. Yaaa kendi kendime 😂😂😅

0 oy
(1,135 puan) tarafından

Ben hamileliğim boyunca sadece bir kere aşerdim oda kayısı kış olduğu için bulamadık kokusu burnumdan gitmiyordu ozaman oğlumun adı kayısı olurdu

tarafından

kurutulmuş  kayısı alsaydınız taze gıbı oluyor 

(1,135 puan) tarafından

Ondan yedim ama yerini tutmamıştı bütün yaz kilo kilo kayısı yemiştim

0 oy
(17,489 puan) tarafından

Kızım 🍉 

Oğlum 🥒 turşusu ☺️

tarafından

tam tersi olmuş sizde 😂 benımde kızım tatlıcıydı😂 

0 oy
(17,135 puan) tarafından

Defne de sebepsizce armut yemiştim. Aşerdiğimi de bilmiyordum tabi 2 buçuk aylikken oğrendim 

Efe de hiç et le aram yok yağsız biftek istedim hep 

Sonuç kız armutu seviyor oğlan et bağimlisi😁

tarafından

ben daha çilek veremedim alerji olur dıye bakalım 1 yasından sonra bakıcaz çilek bagımlısı olcakmı 😂 

(17,135 puan) tarafından

Çoğu bebek seviyor çileği :)

0 oy
(230 puan) tarafından

Nardı benimki🤣 temmuz ayıydı eşim bulamadı ağustosun ortasında olmayan bi tanr nar yedim🤣

tarafından

aslında yaz ve kıs meyvelerınden buzluga atmak gerek lazım oluyor 😂😂 

0 oy
(2,274 puan) tarafından

Benim ikinci kızımda komşunun ne olduğu belli olmayan fırın yemeği olurdu 😂 bir balkona çıktım Allah'ım dedim sana geliyorum o kadar canım çekmişti 

İlk kızım da da üzüm 

tarafından

yiyebıldınmı peki ondan içinde kalmasın😂 

(2,274 puan) tarafından

Gece saat 11 di yapmadim maalesef ne yamek olduğunu da anlamdım ki zaten ama kokusu çok çok güzel geliyordu 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 483 göst.
29 Kasım 2024 Aile & Aşk kategorisinde Cansuklns (628 puan) tarafından soruldu
0 oy
49 cevap 1,215 göst.
30 Aralık 2021 Aile & Aşk kategorisinde Esema (410 puan) tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 1,545 göst.
2 Haziran 2021 Diğer kategorisinde Persona Non Grata (4,753 puan) tarafından soruldu
0 oy
26 cevap 1,157 göst.

Kategoriler


1,512,722 soru

24,672,923 cevap

367,370 kullanıcı

...