0 oy
397 göst.
Diğer kategorisinde (3,927 puan) tarafından

napiyonuz kızlar bitti mı işler yaptınız mı yemekler.. benim yemeğim hazır sayılır bi pilav kaldı bide rulo pasta yaptım tadına bakmadım ama güzel oldu bence😂 içinde muhallebi muz bide damla çikolata kullandım, şimdi oturdum oğluşumu emziriyorum uyursa pilav yapacam inşallah.

image

6 Cevaplar

+1 oy
(7,985 puan) tarafından

Afiyet olsn canm . Bnde tavuklu şehriye çorbası karışık kızartma dündende makarna var yeter menüm böyle  

(3,927 puan) tarafından

daha ne olsun canım afiyet olsun sizede 

-Reklam-
0 oy
(1,406 puan) tarafından

Ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor ben bugün tembelim biraz eşim geç gelecek yemek yemez kızımla tekiz bakalım ne yapacam

(3,927 puan) tarafından

sağol canım 

bende kızımla başbaşa olunca işte makarna gibi basit birşeyle gecictiriyorum

0 oy
(31,436 puan) tarafından

İzmir Köfte ve pilav yapacağım bir yaş pasta yapmak istiyorum kedi dili ile bütün malzemeleri aldım bekliyor beni bugün mutfak dolaplarını sileceğim inşallah 

(3,927 puan) tarafından
+1

kolay gelsin canım 

0 oy
(1,057 puan) tarafından

Eline sağlık canım bnde kızıma çorba püre yaparım diye alınan kabaktan kendime tatlı yaptım üzerine de bol tahin tarçın döküp kahvaltı niyetine yedim hiçbişi yiyesim yok süt olsun diye tatlı yiyorum 

Tavuk var haşlayıp sonra kızartıcak annem 

Bende tavuk suyuna Diyarbakır usulü bol kuru reyhanlı iç pilav yapıcam bide salata 


(3,927 puan) tarafından

ohh afiyet olsun sizede

0 oy
(3,414 puan) tarafından

Ellerine kollarına sağlık canım çok güzel görünüyor 😋 benim işlerim çoktan bitti dün de yemek yapmıştım sulu patates yemeği makarna vardı eşim de somon alıp gelmişti balık yiyelim dedi yemeklerim kaldi bugün de onları yeriz artık yengem de sağolsun ıspanaklı börek göndermiş seviyorum diye ☺ minik kuşuma banyo yaptırdım kendisi  etkinlik yapıyor bende uzandım öylece 🤗

(3,927 puan) tarafından

ohh ne güzel canım dinlen bol bol.. afiyet olsun canım sizede 

(3,414 puan) tarafından

Çok teşekkür ederim canım benim size de afiyet şifa olsun 💜

0 oy
tarafından

bende kızı 12de uyuttum ılk defa bu kadar uzun uyu yarım saat oluyor uyanalı menude sebze dolması var pastanız güzel gözüküyor elınıze saglıkk

(3,927 puan) tarafından

teşekkür ederim canım 🫶🏻

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 797 göst.
18 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Sare-Asel (3,927 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 1,591 göst.
+2 oy
10 cevap 795 göst.
7 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Pamira (10,974 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 837 göst.
23 Şubat 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,157 soru

24,665,644 cevap

366,961 kullanıcı

...