0 oy
108 göst.
Diğer kategorisinde (2,470 puan) tarafından

Kızlar bende miyom var. 8 haftalık hamileyim dün kontrole gittim doktor 3 cm miyom var dedi gebelikte büyür dedi. Bende doğumda alınma ihtimali varmı dedim oda sezaryen olursa olur dedi. Bende o zaman sezaryen düşünürüm dedim. Burda anne isteğine bağlı sezeryan yapılmıyor dedi. Biraz tersler gbi konuştuğu için uzatmadım. Başka doktorla bi görüşsem miyomda bi hastalık sonuçta miyomuda almak için sezeryan yaparmı sizce. Olmazsa özelde olucam

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 493 göst.
22 Nisan 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Kadinca_9010914 (102 puan) tarafından soruldu
+2 oy
6 cevap 331 göst.
26 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde Sertuğ (746 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 2,783 göst.
+2 oy
5 cevap 761 göst.

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,617 cevap

367,022 kullanıcı

...