Doğumdan sonra bende hiç takmıyorum bir kere taktım mastit oldum :/// Ama takmayınca da sarktı :///
Yalnız olsam takmam hiç
Minik göğüslerim var zaten taksam nolur takmasam nolur
Ilk başlarda sıcaktan dolayı takmadım. Sonra hep taktim canım yoksa bağımsız ulkegibi oraya buraya gidiyorlar
Ayy ben hayatta gezemem öyle
1,512,276 soru
24,667,009 cevap
367,046 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın