+1 oy
529 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (2,037 puan) tarafından

Yarın bi haftalık olcaz kızlar havalar çok sıcak, bi zıbın tek kat kıyafet ve müslinede yarm kundak yapıyorum.

Gazlanır diyede korkuyorum yaptığım doğru mu acaba

20 Cevaplar

+2 oy
(156 puan) tarafından

İyi yapıyorsun Canım benimki daha yeni 2 aylık olacak şimdi haziranda doğdu ama ben ilk 1-2 hafta Yenidoğan kıyafetleri giydirdim üzerine kundak yaptım çocuğun her yeri isilik oldu uyumuyordu bile demek ki sıcaktanmış. Ben de buraya sormuştum ne zaman tek kata geçtim çocuk ondan sonra rahatladı yüzündekiler bile geçti 

-Reklam-
+2 oy
(20,206 puan) tarafından

Tek zıbın yahu hava kaç derece 

+2 oy
(71 puan) tarafından

Sadece zıbın canım.  Çok kalın giydiriyosun hele kundak hiç yapma bu sıcakta 

+2 oy
(2,884 puan) tarafından

Kız bı yazlık zıbın giydir yeter. Kundak fln kurdeşen tutar çocuğu 😀

+1 oy
(5,533 puan) tarafından

Havalar aşırı sıcak soğuk değilki gazlansın.yazık isilik çıkarır

+1 oy
(9,762 puan) tarafından

Bence kundak yapma

+1 oy
tarafından

Kundagi birak 

(2,037 puan) tarafından

Kundağıda eliyle kendini uyandırmasın diye yapıyorum 

tarafından

O zaman takimi cikar canim 

(13 puan) tarafından

sadece kollarını tülbentle kundak yapar gibi bagla canm kundak iyi birşey yeni doğan icin 

+1 oy
(3,318 puan) tarafından

Bence çok fazla havalar her yerde şimdi 38-40 derece. Bu hafta 50 lerde. Oturdugunuz yer serin mi ya da klima mi calistiriyorsunuz. Öyle ise normal iyi ama diğer türlü tek zıbın yeter isilik olur 

0 oy
(2,468 puan) tarafından

Ben olsam sadece zıbın giydiririm üstünede müslin battaniye tmmdır yeğenim 1 aylıktan itibaren tamamen sade zıbın bez o kadar 

0 oy
tarafından

Kıyafeti çıkar tek zibinla yatsın canım yarim kundak yap kalın giydirme isilik olur 

0 oy
(1,311 puan) tarafından

Hava cok sicak yazik cocuga tek kat giydir kundak yapma.Isilik olur amma belki eviniz serindir bilmiyorum

0 oy
(16,326 puan) tarafından

Ya bende 2 gün sonra doğum yapıcam bunu düşünüyorum ne giydireceğiz diye

0 oy
(6,866 puan) tarafından

Kolsuz zıbın üstüne uyurken ince müslin yeter. Yoksa yakında her yeri isilik olur.

0 oy
(44,359 puan) tarafından

Ben kışın doğurdum ocakta ben şuan yaptığın gibi yapıyordum tek kat takım ve Müslin kız bebek ayrıca çok fazla bence ince takim yeterli 

0 oy
(13,008 puan) tarafından

Bizde yarın bir haftalık olacaz benimkide sıcaktan alnı boynu isilik olmuş banyosunu yaptırdım.

Sadece zıbın pijama giydirdim ince bir örtü örtüm 

Bundan önce hep zıbıni pijaması üstü şapkası vs hepsini goydirirdim 

0 oy
(729 puan) tarafından

Bebeğim bir aylık olacak evim çok sıcak doğduğu günden beri sadece zıbın gidiyorum çoğu zaman kurdukta yapmıyorum Allah'a şükür bir şey olmadı , dışarı bir yere çıkarsam şort tulum giydiriyorum o kadar evler aşırı sıcak yazık bebeğe bide alıştırma öyle sonra ufacık rüzgarda hasta olur 

0 oy
tarafından

Çok sarıyor sunuz bir zıbın bir ince alt yeterli 

0 oy
(6,354 puan) tarafından

Çok kalın giydiriyorsun. 30 derece üstü kolsuz zıbın ince çorap yeterli uyurken en incesinden tek kat müslin ört yeterli. 

0 oy
(1,582 puan) tarafından

Vallahi canım benimki 1 aylık doğduğundan beri 0 kol zıbınla hiç başka bir şey giydirmedim kundak da yapmıyorum kayseri'deyiz havalar çok sıcak

0 oy
(11,989 puan) tarafından

Kundan olmaz yapma benim kız zıbınla duruyo ona rağmen yanıyo 

İlgili sorular

+4 oy
12 cevap 881 göst.
22 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde Manollya (320 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 369 göst.
8 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Yamukprenses (2,943 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 273 göst.
+3 oy
12 cevap 423 göst.
21 Mayıs 2025 Aile & Aşk kategorisinde Gizem_clk21eker (3,071 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,817 soru

24,674,188 cevap

367,438 kullanıcı

...