0 oy
849 göst.
Diğer kategorisinde (720 puan) tarafından

Watsapta arkadas grubundan dışlandıgımı hissettim bende gruptan cıktım ama çok zoruma gidiyor hepsi benim sayemde tanıştı ve beni devre dışı bıraktılar siz olsanız intikam alır mıydınız ne yapardınız? Bu arada dışlanma sebebim de kıskançlık asla beni çekemediler...

notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

12 Cevaplar

+5 oy
(13,710 puan) tarafından

Neyini kıskandılar mesela seni böyle düşündüren ne merak ettim intikam almak kısmını ciddiye almıyorum kusura bakma saçma bir düşünce 

(13,710 puan) tarafından
+1

Benim bünyede çok kıskançlık yok elhamdülillah hafız olanları kıskanıyorum sadece o yüzden çok bir cevabım yok 😅 sen söyle istersen 

(1,947 puan) tarafından

Valla aynısı bankada oldu bende onların yaptığını yaptım herkes hak ettiğini alır intikam falan boş 

(720 puan) tarafından

Kadın milletinin hepsinin parmağında tek tas yüzük olsun birinin taşı diğerlerinden büyük diye onu bile kıskanır hep öyleleri denk geldi bana 

(1,230 puan) tarafından

Neyini kıskandılar canım

(1,947 puan) tarafından

Öyle insanların çıkması bilemeyeceğim hani nedir ne değildir de varsa da öyle insan ona göre mesafeni koyarsın ya da konuşmazsın şart değil böyle insanlarla arkadaşlık kurulması

-Reklam-
+2 oy
(3,420 puan) tarafından

Ne intikamı kız birak seni istemeyeni sen hiç isteme ne diye zorluyorsun boşver demekki gerçek arkadaş değillermiş

(720 puan) tarafından

İnsanın zoruna gidiyor 

+2 oy
(187,435 puan) tarafından

Neden seni kiskansinlarki ne üstünlüğün var hayatim

(720 puan) tarafından

Mesela hepsi kilolu 

(6,054 puan) tarafından

Ne jdjsjd ne alaka

(187,435 puan) tarafından

Hakkaten kel alaka 

+2 oy
(5,483 puan) tarafından

Zaten çıkmışsın.fazladan birşey yapmana gerek yok.

(720 puan) tarafından

Çıkmak intikam almak mı oluyor:@

+2 oy
tarafından

Öldürme planları yap hemen😳😳





Seni takmayani sen niye takiyon bacım amannnn

(720 puan) tarafından

Bana yanlış yaptılar

+2 oy
(14,623 puan) tarafından

kimseyi intikam alacak kadar benimsemiyorum😅

(720 puan) tarafından

Sürünsünler yine de

(9,454 puan) tarafından

Nasıl sürünecekler 😂😂😂ay Allah. Çok mu dizi izliyorsun sen 😂

+2 oy
tarafından

Bu saatten sonra kimseyi tinlamam. İntikam almaya da uğraşmam. 

Ben tren gibi geçerim onlarda ÖKÜŹŹ gibi bakarlar 😜

Bosver takma

+1 oy
(2,044 puan) tarafından

Dışlanmak kötü birşey insan üzülüyor ama intikam almak saçma yani ben almam

(720 puan) tarafından

Evet hemde ne kötü Allah o grubu onlara da bozdursun

+1 oy
(4,362 puan) tarafından

Mesafe koyarsın ama intikam gereksiz.

+1 oy
(43,970 puan) tarafından

Seni neden kıskansınlar ki ? Bişey söyleyip devamını getirmiyorsunuz intikam ne alaka boşver gitsin 

+1 oy
(8 puan) tarafından

Boşver takma derim 

+1 oy
(262 puan) tarafından

Hiç işim olmaz ben böyle durumlarsa kendimi geriye çekip sadece insanları izliyorum😂 yani gruptan da çıkmıyorum dahilde olmuyorum en son aşama da gruptan çıkarım o saatten sonra da işim olmaz açıkçası. Bir de intikam ne alaka ilkokul öğrencileri gibii arkadaşlarla tartışınca onları kıskandırmaya mı çalışacaksın çok komik duruma düşersin

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 228 göst.
4 gün önce Diğer kategorisinde nicksiz (163 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 946 göst.
11 Şubat 2026 Diğer kategorisinde nicksiz (163 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 289 göst.
18 Ocak 2026 Aile & Aşk kategorisinde 1Ahsen (87 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 1,056 göst.

Kategoriler


1,512,560 soru

24,670,830 cevap

367,250 kullanıcı

...