Bekliyip göreces ....☺☺❤
Doktor hesabıyla buranın uygulamsı birebir aynı şekilde hafta çıkıyor sorun yoksa sezaryen de zaten beklenmiyor yani dogru adres çok bilgi alfık verdik kendimizce teşekkür ederiz yapıncılara
Ben tam 40+0 da doğum yaptığım için benim tuttu.
1,512,452 soru
24,669,320 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın