Bekliyip göreces ....☺☺❤
Doktor hesabıyla buranın uygulamsı birebir aynı şekilde hafta çıkıyor sorun yoksa sezaryen de zaten beklenmiyor yani dogru adres çok bilgi alfık verdik kendimizce teşekkür ederiz yapıncılara
Ben tam 40+0 da doğum yaptığım için benim tuttu.
1,512,459 soru
24,669,452 cevap
367,172 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın