0 oy
281 göst.
Diğer kategorisinde (6,162 puan) tarafından

image


Eşim el ve ayak uyuşukluğu sebebiyle bugün nörolojiye gitti tiroidin çok olması gerekenin dışında dedi. Bende de tiroid var ama bu referans dışı olarak geçiyor 150 olması normal mi sizce. Anlayan var mı yorumlayabilir misiniz. Hastanenin referans değeri dışında bir diğer çıktı

4 Cevaplar

0 oy
(14,590 puan) tarafından
 
En İyi Cevap

150 mi? bu değer doğruysa çok çok yüksek 

(6,162 puan) tarafından

Evet bende çok şaşırdım bende de tiroid var bu değeri ilk defa gördüm. Ki nöroloji doktoru da acilen dahiliyeye git ilk defa böyle bir değer gördüm demiş. Ben yanlışlık olduğunu düşündüm ama

-Reklam-
0 oy
(755 puan) tarafından

Çok  yüksek canım ilaç tedavisine başlar büyük ihtimalle geçmiş olsun 

(6,162 puan) tarafından

Evet anormal hatta. Teşekkür ederim 🙏🏻

0 oy
(208 puan) tarafından

Aşırı aşırı yüksek bir değer.. Benimde triodim var en yüksek 9 oldu ama bir hasta vardı onun ki 165'di yani olabiliyor.. Doğru doktor doğru tedaviyle inşallah şifa bulur 

(6,162 puan) tarafından

Yaa doğru demek ki. İnşallah kötü sonuçlar doğurmaz 

(208 puan) tarafından

Sabahları aç karnının 1 kaşık tahine bir iki damla limon sıksın içsin dereotunu bol tüketsin ilacını düzgün kullansın Allahın izniyle düşer 

0 oy
(1,321 puan) tarafından

Kocan her gün dereotu yesin düzelir 

(6,162 puan) tarafından

Teşekkür ederim bende bugün baktım maydanoz roka falan yazıyordu. Yeşil yapraklı sebzeler iyi geliyormuş 

(1,321 puan) tarafından

Hayır dereotu iyi geliyor diğerleri değil hergun aç karnına sabah uyanır uyanmaz dereotu yiyecek 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 260 göst.
21 Haziran 2025 Diğer kategorisinde Hayal34 (270 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 188 göst.
15 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Kn (864 puan) tarafından soruldu
+1 oy
5 cevap 420 göst.
0 oy
5 cevap 289 göst.
18 Ekim 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Kelebek.34 (2,154 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,405 soru

24,668,727 cevap

367,145 kullanıcı

...