+1 oy
396 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Sorum yukarıda hangi ay güzel olur

9 Cevaplar

+1 oy
(2,928 puan) tarafından

bahar ya da güz bence kesinlikle. hani üzerinde ince bi uzun kollu olacak ama üşümeyeceksin de terlemeyeceksin de...

-Reklam-
+1 oy
(5,238 puan) tarafından

Mayıs Haziran Eylül Ekim gibi bence

0 oy
(7,180 puan) tarafından

Kesinlikle yazın git canim 

Tabi agustosa da kalma çok boğucu bi havası var 

0 oy
tarafından

Ben Mayıs'ta gitmiştim çok yağmur vardı. Özellikle yayla taraflarında kar vardı o aylarda. Baya üşümüştüm  o yüzden Haziran gibi olabilir

0 oy
(16,099 puan) tarafından

Bir trabzonlu olarak kesinlikle yaz aylarını tercih etme. Sıcaktan bunaltıdan özellıkle sahil kesimi asla geçilmiyor. Çocuk yoksa kışında güzel çok kışı olmuyo yaylalar biraz karlı ama gezmesi keyifli. Ama çocukla gidecekseniz eylül ekim haziran başları 15ine kadar

0 oy
(1,322 puan) tarafından

Biz ağustos ayında gitmiştik. Cok dengesiz bir hava vardı. Yaylalarda donmuştuk. Şehir sıcaktı. 

0 oy
(2,217 puan) tarafından

Biz haziranda gitmiştik bence çok iyiydi 

0 oy
(4,215 puan) tarafından

Bir Karadeniz li olarak 4 mevsimi güzel gezilmesi yerler var imkan ve bakış açısı dahilinde bakmak lazım ✓

0 oy
(2,702 puan) tarafından

Ağustos sonu Eylül Ekim ayları 

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 202 göst.
+1 oy
6 cevap 468 göst.
18 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 218 göst.
0 oy
9 cevap 438 göst.

Kategoriler


1,512,544 soru

24,670,641 cevap

367,234 kullanıcı

...