ŞahA
Meva
Yaz listeye
Eliz ve defne ikisi de çok güzel. Ikisi de kulağa çok hoş geliyor. Eliz daha ağır basıyor benim için. Farklı bir isim. Şimdiden adı ile büyüsün teyzosum inşallah
1,512,553 soru
24,670,759 cevap
367,238 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın