ŞahA
Meva
Yaz listeye
Eliz ve defne ikisi de çok güzel. Ikisi de kulağa çok hoş geliyor. Eliz daha ağır basıyor benim için. Farklı bir isim. Şimdiden adı ile büyüsün teyzosum inşallah
1,512,340 soru
24,667,967 cevap
367,100 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın