+6 oy
1,726 göst.
Diğer kategorisinde (7,042 puan) tarafından

Selamün aleyküm rahmetullahi ve berakatuhu kardeşlerim nasılsınız iyisinizdir inşallah neler yapıyorsunuz bahaalımmm :D ben çoğunun merak ettiği noodleyi denedim güjel mi hmmm yani fena değil bence denenir ama içinde baharat yok sadece bir tane sos var ama çeşnili karışık sos yağı da içinde ben tekrar olsa alırım haa şunu da belirteyim limon aromalı ve çok hoş bence denemek isteyen alsın bahalimm sjsjsjsj ❤️

image


17 Cevaplar

+4 oy
(1,496 puan) tarafından
15 yaşındaki kızımla sorun yaşadığım şey  kokusuna bile tahammül edemiyorum
(7,042 puan) tarafından
Yaaa neden ki
(1,496 puan) tarafından
Ya faydası yok ki inan bakınca bile dayanamıyorum birde hamile iken yaptı kızım kokusundan midem bulandı o zaman o günden beri tahammül edemiyorum ya
(7,042 puan) tarafından
Hee anladım canısı ee zevk meselesi valla yine bakınca miden bulandıysa kusura bakma canısı olur mu ❤️
(1,496 puan) tarafından
Yok canım kokusu midemi bulandırıyo kendisi değil sana afiyet bal şeker olsun
(7,042 puan) tarafından
Teşekkürler canısı ❤️
-Reklam-
+3 oy
(1,688 puan) tarafından

Kız yapma böyle dişlerimi fircaladim kaldırma beni sıcak kuş tüyü yatağımdan ☺️;)))

(7,042 puan) tarafından
Sjsjsjsk kalk yaw ben kaç defa öyle yaptım ama değiyor bence
(1,688 puan) tarafından
Şifa olsun daha sonra belki
(7,042 puan) tarafından
Sağolun güzellik bide hadi bahaalim ❤️
+3 oy
(34,544 puan) tarafından

Şu noodl bı benimmi gözüme tuhaf geliyor anam babam usulü spagettiye kurban olim:D

(7,042 puan) tarafından
Sjsjsjsjsj ama çok güzel yawww evde kendi ellerimle makarna açtım yaptım sosunu da ama noodle kadar olamıyor maalesef
(34,544 puan) tarafından
Sağlıksal etkiliyor dikkat edin yinede
(7,042 puan) tarafından
Doğrudur valla demin eşimle konuşma yapıp anlaşma yaptık her gece sağlıklı besinler tüketecem haftada bir noodle inşallah bahalimm
+2 oy
(187,461 puan) tarafından
saat 21.11 bizde afiyet olsun☺️❤️☺️
(187,461 puan) tarafından
kiz pipetin cammi
(7,042 puan) tarafından
Yoğ plastik bide sen nirdesinnn ve teşekkürler canısı ❤️
(187,461 puan) tarafından
belcikanyadayim☺️
(7,042 puan) tarafından
Hee tamam
+2 oy
(9,214 puan) tarafından
Aleyküm selam canım. Afiyet olsun da çok fazla noodle yemiyor musun ay kuzum sağlığın için hiç iyi değil dikkat et bence. Kız kardeşim geçen sene bunlardan yerken zehirlendi hastaneye kaldırdık dikkat edin derim.
(7,042 puan) tarafından
Teşekkürler canısı uppssss haklısın haa ama ben genelde iki üç günde bir yiyom ama tavsiyeni dinleyeceğim inşallah ❤️
(9,214 puan) tarafından
Olsun kuzum dikkat et yine de senin için söylüyorum sağlığına yazık:)
(7,042 puan) tarafından
Biliyorum canısı haklısın inşallah yapabilirsem eğer hafta da bir yemeğe bakacam  :D
+2 oy
tarafından
Afiyet olsun cnm sen yasemin misin kizz
(7,042 puan) tarafından
Teşekkürler canısı ve evet benim sjsjsjsk
+2 oy
tarafından

image

Aleyküm selam ❤️Biz de bugün noodle ile sucuklu yumurta yedik alakanın daniskası:D. Oğlum yeni uyudu, kahve kurabiye yapıyorum :D.
tarafından
İdilim senmisin
tarafından
Benim abla ❤️
(7,042 puan) tarafından
Sjsjsjsk noodleye herşey yakışır yaa bide teşekkürler canısı sanada afiyet olsun ❤️
tarafından
Teşekkür ediyorum ❤️
(7,042 puan) tarafından
Rica ederim canısı ❤️
+2 oy
(2,155 puan) tarafından
Ay bu benim mukbang videolarında gördüğüm noddlemiş ya acısı varmı kız yani çok acı mı acıysa yiyemem çünkü hastalığımı tetikliyor acı 
(7,042 puan) tarafından
Hadi bakalım ama beğenmezsen deme bana tadı kötü çünkü ben yenilikçi biriyimdir sjsjsjs
(2,155 puan) tarafından
Tamam ahahaj demem ama tadını daha güzel hale getirecek bişey bulursam da tavsiye ederim böyle böyle noddle dayanışması yapacağız
(7,042 puan) tarafından
Bak bu olur haa okaaydır gardaşim benimmm
(2,155 puan) tarafından
Tamam o zaman beklemede kalalım noddle alıp yediğimde güncel bilgi vereceğim
(7,042 puan) tarafından
Sjsjsjsjsj hadi bahaalim
+2 oy
(3,907 puan) tarafından

Afiyet olsun a101 gidersem alicam varsa :D

(7,042 puan) tarafından
Yaa gerçekten mi ama bizim buraya gelmiş Allah Allah halbuki zincir market bu
(3,907 puan) tarafından
Bizim burda yoktu :/
(7,042 puan) tarafından
Hadi yaa belki daha yeni gelmiştir bı kaç güne sizede gelir gııı
(3,907 puan) tarafından
Belki
(7,042 puan) tarafından
Hadi bahalim
+2 oy
(17,136 puan) tarafından

image

23:37


Afiyet olsunduu

(7,042 puan) tarafından
Teşekkürler şirincikkk ❤️❤️❤️
+2 oy
(6,717 puan) tarafından
Ah ah ne derdim var benim bilmiyorum kızım uyuyor eşim gececi ben oturmuşum uyuyamıyorum 
(7,042 puan) tarafından
Allah Allah niye ki ne oldu canısı
(6,717 puan) tarafından
Canım psikolojik eşim gececi iken sabahliyorum
(7,042 puan) tarafından
Hee anladım canısı
+2 oy
(7,182 puan) tarafından
Valla çok yorgunum 

Kucuk kızım uyumadi hala da uyku yok kafami kaldiramiyorum artik 
(7,042 puan) tarafından
Yaa kıyamam sana umarım uyumuştur cadı
(7,182 puan) tarafından
Halim rezillik valla
Gece kızım uyumasın ardına sahur yap yat namaza kalk geri kucuk kızım uyansın geri uyuyunca yat öğlene doğru kalk
Anasinifina giden kızım var bi de
Halim kalmadi cidden
(7,042 puan) tarafından
Oyyy rabbim kolaylık versin inşallah sana bacım ama zaman çabucak geçiyor inan ki
+2 oy
(5,530 puan) tarafından
Afiyet olsun cnm bn hamileyim hayatımda hic yemedim doğrusu gerek duymadim gecenlerde bi aşerdim aldım körili en sevdiğim ama sanırım bir daha canım çekene kadar yemem faudasız bir yiyecek :) 
(7,042 puan) tarafından
Kıyamam noodle mi aserdin bide ben gebe iken midem bulamıyordu sadece noodle yiyebiliyordum
+2 oy
(5,792 puan) tarafından
Ben n de xok sevıyorum mm ama kocam almıyor artk zararlıyms. 
(7,042 puan) tarafından
Benim eşim de eskiden öyle yapardı şimdi kendisi bana noodlen bitince haber et sana alayım der sjsjsjsj
+2 oy
(3,766 puan) tarafından
Aleykümselam dur bacım yapma ya hamileliğimde yemedim şimdi de emziriyorum diye yemiyorum canım çekti yahu 
(7,042 puan) tarafından
Sjsjsjsk kusura bakma gardaşim benim ♥️
+2 oy
(3,595 puan) tarafından

Ohh afiyet olsun nasıl canım çekti ama :D

(7,042 puan) tarafından
Yaa hakkını helal et kalk sende kahvaltı dan sonra bı tane yap ye canısı
(3,595 puan) tarafından
Helal olsun aşgomm ya ne demek ♥️ akşama ne yiyceğim belli oldu☺️
(7,042 puan) tarafından
Cansın bide hadi bahaalim ben inşallah akşam kendimi tutabilirim yaa sjsjsjs haftada bir yapmayı düşünüyorum
(3,595 puan) tarafından
Bak ben inanamadım buna sen inandın mı ☺️ kullanıcı adın noodleasigi olmalıydı ahahaha..Ama sana bir bacıko tavsiyesi her gün yeme çok sağlıklı değil heleki o içindeki yağ :/
(7,042 puan) tarafından
Sjsjsjsk doğru nick olurmuş haa ama buda güjel bide haklısın bakalım umarım tutabilirim kendimi :D
(3,595 puan) tarafından
Nick değişmeden önce neydiii yaaff nickin ☺️
(7,042 puan) tarafından
Yasmin4765 idi canısı
(3,595 puan) tarafından
Tamam bacıkom☺️♥️
(7,042 puan) tarafından
❤️☺️☺️
+2 oy
(1,233 puan) tarafından
Oğlum la kavga ede ede bıraktırdim kokusu igrenc
(7,042 puan) tarafından
Jsjsjsjsjs sen sevmiyon demek
(1,233 puan) tarafından
Keşke sevmemek ile kalsam onun kokusunu beni kendime getirmiyor valal canm
(7,042 puan) tarafından
Ahahahah Allah iyiliğini versin inşallah canısı saygı duyarım zevk meselesi bu ♥️☺️

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 1,092 göst.
14 Aralık 2024 Diğer kategorisinde MEHYASEL (7,042 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 784 göst.
3 Aralık 2024 Diğer kategorisinde MEHYASEL (7,042 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 468 göst.
15 Ekim 2025 Diğer kategorisinde MEHYASELERT (4,298 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 600 göst.
2 Ocak 2025 Diğer kategorisinde MEHYASEL (7,042 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...