3 taneler benim bir büyüğümle çok iyi anlaşırım hatta aşkımlı canımli cicimliyiz diğer ikisiyle de anlaşırım ama biraz daha mesafeliyim. Kötülüklerini görmedim ama mesafeli olmam gerek işte
Değilim istesemde olamam
Çok şükür eltim yok . Olsada anlasirdim herhalde
1,512,568 soru
24,670,927 cevap
367,255 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın