3 taneler benim bir büyüğümle çok iyi anlaşırım hatta aşkımlı canımli cicimliyiz diğer ikisiyle de anlaşırım ama biraz daha mesafeliyim. Kötülüklerini görmedim ama mesafeli olmam gerek işte
Değilim istesemde olamam
Çok şükür eltim yok . Olsada anlasirdim herhalde
1,512,473 soru
24,669,587 cevap
367,184 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın