+3 oy
558 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (8,120 puan) tarafından
Anneler güsul abdestinden sonra normal abdest alınıyor mu yoksa gere yok mu 

8 Cevaplar

+3 oy
(27,806 puan) tarafından
Gusül, abdesti de içerdiğinden abdesti bozacak bir durum meydana gelmedikçe daha sonra ayrıca abdest almaya gerek yoktur. Zira Hz. Âişe, Resûl Ekrem'in (s.a.s.) guslettikten sonra ayrıca namaz abdesti almadığını rivâyet etmiştir (Ebû Dâvûd, 96 [250]; Tirmizî, Tahâret, 79 [107]).
(8,120 puan) tarafından
Evet cnm bende az önce öyle bir video izledim gusül abdesti alırken normal abdest almaya gerek yokmuş
-Reklam-
+3 oy
(232 puan) tarafından
Sünnettir normal abdest almak gusül farzdir
(8,120 puan) tarafından
Ben gusül abdesti alırken normal abdest alıyordum az önce bir video izledim gusül abdesti alırken normal abdest almaya gerek yokmuş cnm
(232 puan) tarafından
Sorduğun gusül ilişki sonrasi mi yoksa regl sonrası mi yukarıda biri sanki farklı gibi demiş
(8,120 puan) tarafından
İkiside cnm
+3 oy
(4,928 puan) tarafından
Gusülden sonra şart değil ama ben alıyorum, sünnet çünkü. Bir sünneti yerine getirmek de 100 şehir sevabı bunu kaçırmak istemem. Gusülü de her banyoda alırım, özel durumlarda değil. 
(8,120 puan) tarafından
Bende ilk gusul sonra abdest alıyordum bir videoda abdest almak şart degilmis
(4,928 puan) tarafından
Şart olduğu için değil sünnet olduğu için sevap kazanmak için alıyoruz
(8,120 puan) tarafından
Aynen cnm
+3 oy
tarafından
Canım farz değil sünnettir , ben alırım çok aciliyetim yoksa 
(8,120 puan) tarafından
Bende hep alıyorum
+2 oy
(5,190 puan) tarafından
Ben alıyorum ama şöyle gusül alıp çıkarım kıyafetlerimi giyer sonra abdestimi alırım 
(8,120 puan) tarafından
Bende alıyorum ama az önce bir video izledim gusül abdesti alırken normal abdest almaya gerek yokmuş
+2 oy
(10,357 puan) tarafından
Ben alıyorum ama farz değil, manen daha iyi hissettiğim için alıyorum. 
(8,120 puan) tarafından
Bende alıyordum gerek yokmuş cnm
+2 oy
tarafından
Gusulden abdest almaya gerek yok diye okumuştum ben almıyorum 
(8,120 puan) tarafından
Bende az önce okudum gerek yokmuş cnm
+2 oy
(11,041 puan) tarafından
Ben alıyorum cnm 
(8,120 puan) tarafından
Bende genelde alırım bugün izledigim videoda gerek yok diyordu
(11,041 puan) tarafından
Olabilir heryerden birşey deniliyor ztn bence iyi olandır almak sünnettir diye
(8,120 puan) tarafından
Aynen cnm

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 268 göst.
15 Şubat 2025 Ev & Yaşam kategorisinde Sekerbaby (811 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 443 göst.
+1 oy
10 cevap 895 göst.
16 Haziran 2025 Diğer kategorisinde dobrabirisii23 (183 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 588 göst.
9 Şubat 2024 Aile & Aşk kategorisinde yagmurzamani (265 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,570 soru

24,670,957 cevap

367,259 kullanıcı

...