Kanka özeledimmi saçma sapan gerçekten normal değil
Eşin kibar değil canım başka birşey. Ee o da bende kalsın kocandır nihayetinde
1,512,507 soru
24,670,064 cevap
367,208 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın