Kanka özeledimmi saçma sapan gerçekten normal değil
Eşin kibar değil canım başka birşey. Ee o da bende kalsın kocandır nihayetinde
1,512,564 soru
24,670,885 cevap
367,251 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın