..nxnjdjdjdjejjdndnennwwnsn
Evet çok gereksiz bir tutum. Geçen de yazmıştım o küçümseyenler ve gizliden laf sokanlar onların yerinde olmak istenildiğini sanıyorlar ama asla istemezdim. Herkesin yolu kendine özgü
1,512,541 soru
24,670,593 cevap
367,234 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın