0 oy
211 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (2,385 puan) tarafından
Gecen ay 8 inde olmstm normalde günü gününe olurdm ama son üç dört ay iki gün öne geliyordu simdi 4 gün önceden oldum ya normal mi böyle olan var mı hiç

4 Cevaplar

0 oy
(2,385 puan) tarafından
Ya kimse yasamadi mi böyle bi sorun
-Reklam-
0 oy
(4,341 puan) tarafından
Tabi ki normal her ay günü gününe adet oluyosan 30 günde bir adet görüyorsun demek oluyo ay sonu kaç çıkıyorsa ona göre ileri ya da geri tarih olabilir 
(2,385 puan) tarafından
Ama iki gün önce oluyordu simdi dört gün önce oldum
(4,341 puan) tarafından
Olabilir Bi daha ki ay düzelir belin incinmiştir soğuk almışsındır erken gelebilir bu durumlarda
(2,385 puan) tarafından
Anladim canm tesekkur ederim
(4,341 puan) tarafından
Rica ederim
0 oy
(6,959 puan) tarafından
Normal. Mevsimsel degisiklikler olabilir.
0 oy
tarafından
Benim de öyle sürekli erken geliyor . Doktora gideceğim 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 170 göst.
10 Eylül 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
5 cevap 309 göst.
0 oy
5 cevap 259 göst.
0 oy
6 cevap 179 göst.

Kategoriler


1,512,335 soru

24,667,925 cevap

367,095 kullanıcı

...