0 oy
267 göst.
Diğer kategorisinde (215 puan) tarafından
Üzerinde sinek pisliği vardı o şekilde kaynatmak zorunda kaldım bir zararı olur mu sonuçta pisliği bide hamileyim

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
E canım önden yikasaydin
(215 puan) tarafından
Geçmezdi ki canım kurumuştu
-Reklam-
0 oy
tarafından
Kurutmalık ne ki
(215 puan) tarafından
Biber patlıcan dolmalık kurutmalklar
0 oy
(7,044 puan) tarafından
Kaynattıysan yeterli gülüm o sıcak suya hiç bir canlı dayanamaz 
(215 puan) tarafından
Dimi canım teşekür ederim
(7,044 puan) tarafından
Ayn gülüm bide rica ederim
0 oy
(19,923 puan) tarafından
Kaynamışsa zaten bisey olmaz ki birde normal suyla yıkadin mi tamam
(215 puan) tarafından
Kaynadıktan sonra normal suyla da yıkadım

İlgili sorular

+3 oy
8 cevap 701 göst.
26 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Gurbetci_Saban (5,664 puan) tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 509 göst.
0 oy
19 cevap 1,604 göst.
21 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Onlygirl (1,229 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 334 göst.
5 Ocak 2024 Aile & Aşk kategorisinde Seda54 (186 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,218 soru

24,666,353 cevap

367,000 kullanıcı

...