0 oy
255 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Aile binasına ev yaptırdı 4 duvar arasında yaşadığımı ben biliyorum kendi anasının evine iner saatlerce yer içer demez yukarıda da evim var ben öyle tek başına hapishane gibi burası yıllardır alışamadım işkence gibi gecem 6 sene neyse bu gitti araba aldı olan altinimi vs hepsini aldı şimdi kendi biraz sıkılınca çıkar biner arabasına gider okeye kahve içmeye ben 4 duvar arasında biraz dışarı çıkalım mı desem yok borç var yok şöyle böyle hersey para olmuş vs der bugün tartıştık helal etmiyorum hakkımı ben bıktım artık elimde ne var ne yok aldı iyi davranarak şimdi böyle :(

4 Cevaplar

0 oy
(32,622 puan) tarafından
Nasıl bi evililik ya anasıdamı demiyo oğlum böyle yapma diye
tarafından
Asla demez
(32,622 puan) tarafından
Konuştunmu bu konuyu tepkisi ne oldu
-Reklam-
0 oy
(2,884 puan) tarafından
Eşin kendince bekar hayatı yaşıyor. İnşallah ailen arkandadır.
0 oy
tarafından
Bu evlilik degilki o sefasini suruyor sen cefasini cekiyosun
0 oy
(2,156 puan) tarafından
Kocan evli olmak ne demek daha idrak edememiş anasının finosu, Allah yardımcın olsun bacım 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 186 göst.
18 Haziran 2025 Aile & Aşk kategorisinde Annesininmasali (2,193 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 460 göst.
0 oy
2 cevap 461 göst.
23 Kasım 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 259 göst.
12 Ocak 2026 Diğer kategorisinde nurr001 (4,845 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,822 soru

24,674,355 cevap

367,446 kullanıcı

...