Bnde de tam o haftalarda oldu ne yesem mideme dokunuyodu resmen oturuyo gibiydi ve şişmişti de.Gazı zaten söylemek bile istemiyorum.Yemek pek yemedim açıkçası bnde zaten bulantım çok kötü bi boyuttaydı o haftaları çubuk kraker ve tuzlu yoğurtla çoğunlukla geçirdimbaya kilo verdim.Şimdi 11+4 oldum daha iyi o haftalara göre ama bu defa da basur çıktı :/
1,512,458 soru
24,669,440 cevap
367,171 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın