0 oy
254 göst.
Diğer kategorisinde (11,989 puan) tarafından
Şimdi bugün eşimin abisi bana yazdı dedi ki annemin suyu bitmiş diye bende dedim ki daha yardım parası yatmadı bende yok ay sonu dedim sonra kartları verin bana kız kardeşim bakacak artık dedi tm dedim sinirlendim.gitim kartları verdim 1100 TL yatıyodu her ay suyunu atırıyoduk telefonu var ona paket atirmamizi istiyodu onu yapıyoduk tüpü bitiyodu onuda hediyoduk daha kendimize giriyoduk sigarasınıda alıyodum dedim ki ben kartları veriyom siz bakın ozaman bana para diye gelmeyin dedim 

2 Cevaplar

0 oy
(1,224 puan) tarafından
E kafan rahatlar boşver bütün herseyini onlar yapsın 
(11,989 puan) tarafından
Rahatladım ya verdim gitti her ay sıkıntı oluyodu
-Reklam-
0 oy
(288 puan) tarafından
Sizin. Para ilişkileriniz çok çarpık.
(11,989 puan) tarafından
Aynen carpık haklısın artık girmicem bu para konularına kafam ağrıyo

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 972 göst.
27 Kasım 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 751 göst.
16 Şubat 2025 Aile & Aşk kategorisinde Gri Kedi (2,940 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 612 göst.
29 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 403 göst.
24 Nisan 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,582 soru

24,671,077 cevap

367,264 kullanıcı

...