+1 oy
870 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar bizim kızlar grubu var orda sohbet ediyoruz ama ben çok gec yazıyorum harfleri yek tek yazıyorum bazende2 otomatik kelime çıkıyor oyle yazıyorum ama yazana kadar diceğim şeyi unutuyorum nasıl hızlı yapabilirim

14 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Mikrofon ile cnm sen söyle o yazıyor klavyenden
tarafından
Bazen ortam müsait olmuyor ya
tarafından
Ben baya alıştım ozellıkle burada yorum yaza yaza klavye bana yetişmiyor
-Reklam-
+1 oy
tarafından

Bir gününü burda geçir 

Post yaz

Cevap yaz

Yorum yaz

Akşama mali müşavir olur çıkarsın:ermm::D

Bi de şu hakimlerin önünde yazanlar adını unuttum ondan da olabiilirsin:D

(9,244 puan) tarafından
Katippp :D  yorum harika artılıyorum :)))
tarafından
Ahahhahh  işte tam ondan :)). teşekkür ederim :))))
(9,244 puan) tarafından
Rica ederimm :D
0 oy
tarafından
bol bol yazarak :) 
tarafından
Evet pratik yapmam sanırım
0 oy
(1,569 puan) tarafından
Mikrofon kullan cnm 
0 oy
(667 puan) tarafından
Pratik yap sürekli yaz.
tarafından
Aynen
0 oy
tarafından

Bende karşımdaki geç yazio die sinirlenirim hep:)cok hızlı yaziom ben ama nasıl yaziom bilmiom,)))

(2,891 puan) tarafından
Bende bilmiyorum duru'm  al bende sen gibi hızlıyımdır annem yavaş
(16,103 puan) tarafından
Valla ben kisaltmadan yaziyorum ama hizli yazarim. Aliskanlikla alakali bence pratikle. Telefonla ne kadar ilgilendiginle :)
tarafından
Benim artık otomatiken kısaltma oluo ya
:)
Telefonla çok fazla ilgilenirim o yüzden olsa gerek bnmde
(2,891 puan) tarafından
Ayn melek canım ben mesela kaç seneler kullanıncada oluyor galiba alışkanlık
(13,349 puan) tarafından
Bende düzgün ve hızlı yazanlardanım :)
0 oy
(1,226 puan) tarafından
En kolayı mikrofon var orda sen soyluyon o yazıyor çok pratik
0 oy
(3,595 puan) tarafından

Kız mikrofona bas yazmak istediğini söyle o yazsın :D

tarafından
Bazen ortam müsait olmuyor canım
0 oy
tarafından
Klavyeden surekli pratik yaparak alısırsin onun dısında da klavyenin orda 3 nokta var ordan ses girisi diyince siz konusuyosunuz klavye yazıyor
tarafından
Teşekkür ederim
tarafından
Rica ederim
0 oy
tarafından
İki elini kullan ve sürekli yazı yaz otomatik seyide kapat
0 oy
(5,271 puan) tarafından

Klavyeye bakmadan yazan ben :D kiz hergun eşine destan yaz alışır parmaklarin

0 oy
(5,430 puan) tarafından
El yazısı da var
0 oy
(6,062 puan) tarafından
Yaza yaza canım. Ben de tam tersine çok hızlı yazarım. Yazmaktan hep hızlandım
0 oy
(262 puan) tarafından
bu postu yazarken kaç saatte yazdınız doğru söyleyin.. 

işin latifesi tabi herhalde telefonla çok haşır neşir değilsiniz. biz artık görmeden yazıyoruz 

İlgili sorular

0 oy
16 cevap 900 göst.
10 Mart 2026 Ev & Yaşam kategorisinde Esmerhatun (10 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 449 göst.
15 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Huzurum91 (15,585 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 316 göst.
22 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Hayal _paris01 (1,021 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 642 göst.
5 Şubat 2024 Diğer kategorisinde tugra0606 (26 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,675 soru

24,672,189 cevap

367,322 kullanıcı

...