Benim sağ omuzda bayağı büyük yağ bezesi vardı ve ameliyatla aldırdım. Sabah gittim, akşam çıktım. Yarım saatlik bir operasyondu. Evde bir kaç gün pansuman yaptım. Ağrı falan yoktu, sadece estetik açıdan aldırdım.
1,512,635 soru
24,671,552 cevap
367,283 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın