0 oy
148 göst.
Diğer kategorisinde (6,390 puan) tarafından
Kasim 2020de sezeryan oldum hala ara ara agriyor dokunamiyorm bile bazen tuy cikiyor aliyim diyorum ne lazwr ne de epilasyonla alamiyorum sizinde mi ole doktora gittim normal hic bisey yok diyor 

1 cevap

0 oy
(2,204 puan) tarafından
23 de doğum yaptım ağrı hiç yaşamadım ama bazen kıl tüy alırken sanki orası yarilacak gibi geliyor psikolojik olarak 
(6,390 puan) tarafından
Yok kuzum pskolojik degilde benimki aciyor bildigin
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 178 göst.
8 Aralık 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Kdkbdowlk (103 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 346 göst.
22 Ocak 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Ayasa (2,866 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 168 göst.
29 Aralık 2023 Aile & Aşk kategorisinde Ayasa (2,866 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 193 göst.
5 Şubat 2023 Diğer kategorisinde mlk.kzy.gvn05 (3 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,482 soru

24,669,797 cevap

367,193 kullanıcı

...