0 oy
168 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (2,866 puan) tarafından
Kizlar 8 gun oldu dogum yapali suan cok sukur bsy yok ama olursa diye korkuyom ic dikislere bsy olursa anlarmiyim bide acilma riski kac gun sonra ordatan kalkar estetik dikis atildi dr 5. Gun gittim sıknti yok dedi sadece yuzeysel bakti 1 ay snra kontrole gel dedi 

2 Cevaplar

0 oy
(5,191 puan) tarafından
1 ay sonra tekrar bakılıyor ayriyeten ultrasonla da bakılıyor ilk 3 ay ağır iş yapma bir şey olmaz merak etme
(2,866 puan) tarafından
Ic dikisler acilirsa anlar miyim
(5,191 puan) tarafından
Anlarsın diye düşünüyorum kanaman felan olur büyük ihtimalle ama korkma bu kadar düşünme yani ağır kaldırma yeter
-Reklam-
0 oy
(6,390 puan) tarafından
1.5aylıkken banyoda düştüm dikişlerm açıldı tekrar diktiler dikkat et canım 

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 705 göst.
8 Şubat 2023 Diğer kategorisinde Prensesp (11,990 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 332 göst.
1 Ağustos 2021 Aile & Aşk kategorisinde Ayasa (2,866 puan) tarafından soruldu
0 oy
32 cevap 2,821 göst.
27 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Babyboyummmm34 (759 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 734 göst.
10 Ocak 2021 Diğer kategorisinde Sugra (2,466 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,559 soru

24,670,812 cevap

367,243 kullanıcı

...