Evet baya uzun olmuş sonuna kadar okudum yazayim gari
Yani sen raziysan dugununden falan kime ne ayrica kanser durumu cok kotu herkesin anlayis gostermesi gerekirdi keske ablanin meselesine sen degil de annen baban dedeydi gidin evden diye herkes agzinin payini almis oturmus ama senin icin rahat degil barismak istiyosun tabi 3 günlük dünya ablanda uzatmak yerine haklisin kardesim deyip kenara gecmiyosa ayip etmis sen mutlu olmaya bak gerisi napyosa yapsin
1,512,250 soru
24,666,793 cevap
367,042 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın