0 oy
348 göst.
Kültür-Sanat kategorisinde (367 puan) tarafından
İyi geceler kızlar kızım hazıran 30 da 4 ü bitirip 5yaşına girecek devlet ana sınıfı kayıtları ne zaman olur 

4 Cevaplar

0 oy
(11,233 puan) tarafından
Ay bende burda durayım benimkide Ocak'ta 5 olacak alırlarmı acaba
(367 puan) tarafından
Bilmiyorum ama alırlar bence ya
-Reklam-
0 oy
(13,007 puan) tarafından
Ağustosta başladı bizim okul 15 Ağustostu 
(367 puan) tarafından
Hımm teşekkür ederim ara ara yoklayayım o zaman okulu
0 oy
tarafından
Agustosta oluyor kayitlar
(367 puan) tarafından
Teşekkür ederimm
0 oy
(65,019 puan) tarafından
kayıtlar temmuzda başlamıştı bu yaz 
(367 puan) tarafından
Bi arayıp gidip soruyum o zaman değişiyo demekki

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 154 göst.
10 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Cerenerenn annesi (281 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 224 göst.
3 Kasım 2025 Diğer kategorisinde Ugurumby (3,387 puan) tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 371 göst.
0 oy
2 cevap 254 göst.

Kategoriler


1,512,746 soru

24,673,172 cevap

367,379 kullanıcı

...