Kullanan var mı? Buğulanmayı önlemesi benim için çok iyi olur 3 günde bir elimde yıkıyorum bardakları(((
Ben bulamadım komşum almış denemek için ondan aldım 1 tane gayet güzel yikadi fiyati da uygun trendyoldan Türk markası alacaktım aslında ama bundan da alcam en azından denedim iyi olduğunu biliyorum
1,512,748 soru
24,673,328 cevap
367,394 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın