Kullanan var mı? Buğulanmayı önlemesi benim için çok iyi olur 3 günde bir elimde yıkıyorum bardakları(((
Ben bulamadım komşum almış denemek için ondan aldım 1 tane gayet güzel yikadi fiyati da uygun trendyoldan Türk markası alacaktım aslında ama bundan da alcam en azından denedim iyi olduğunu biliyorum
1,512,555 soru
24,670,776 cevap
367,240 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın