0 oy
228 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Kullanan var mı? Buğulanmayı önlemesi benim için çok iyi olur 3 günde bir elimde yıkıyorum bardakları:((((

2 Cevaplar

0 oy
(44,087 puan) tarafından

Ben bulamadım komşum almış denemek için ondan aldım 1 tane gayet güzel yikadi fiyati da uygun trendyoldan Türk markası alacaktım aslında ama bundan da alcam en azından denedim iyi olduğunu biliyorum 

tarafından
Bende türk markasını denemedim acaba onu mu denesem bideee ya benim için önemli buğulanmaması
(44,087 puan) tarafından
Buğu bardakların markasından oluyor canım deterjan ne kadar iyi olursa olsun kötü markaların jeli akıyor Buğu oluyor banada dandik marka çay takımı hediye gelmiş yeni evliyken açtım 1 defa kullandım misafir çok diye kutuda elde yıkamaya uygun yazıyormuş ben bilemedim makineye attım sonra çöp oldu çöpe attım ama kendi bardaklarim pasabahve lav onlarda sorun yaşamıyorum
tarafından
Aaa bende misafirlikte gelirken bardaklar öyle oluyor bende sürekli kullanıyorum diye mi acaba. Benim kendi bardaklarim da öyle buğu olmuyor herhalde ondan
-Reklam-
0 oy
(77 puan) tarafından
Yıkama performansı güzel ama bana pahalı geldi adeti 5 TL geliyor 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 1,509 göst.
24 Kasım 2024 Diğer kategorisinde Nane.Limon (13,633 puan) tarafından soruldu
+2 oy
12 cevap 553 göst.
15 Aralık 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Huzurum91 (15,589 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 2,504 göst.
0 oy
5 cevap 561 göst.
9 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Mervela (8,305 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,541 soru

24,670,593 cevap

367,234 kullanıcı

...