Bunları geçen hafta aldım kızlar biraz kendi saksısında beklettim sonra evdeki saksılara yerleştirdim.Bu çiçeklerden ilk defa yeriştireceğim evinde olan var mı ? Bakımı nasıl olmalı ? Maşallah deyin ben çiçekleri çok seviyorum
Maşallahhhh
1,512,267 soru
24,666,944 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın