0 oy
141 göst.
Diğer kategorisinde (321 puan) tarafından
Adetime iki gun var normal test yapsam cikarmi acaba erken gebelik testi 300 tl olmus onu suan alamam gibi normal test aldm merak ediyorum iki gündur adet sancim vardi suan yok hic birseym iki gun var yapsam cikarmi gunumun gecmesinimi beklesem

1 cevap

0 oy
(610 puan) tarafından
Kız nasıl 300 ben 40tl ye almıştım yanlış biliyor olmayasın 
(610 puan) tarafından
Trendyol da 40 tl
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 171 göst.
7 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde Asel_34 (321 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 265 göst.
8 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Mutluluk63 (1,156 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 252 göst.
4 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Asel_34 (321 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 424 göst.
2 Ekim 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,440 soru

24,669,183 cevap

367,162 kullanıcı

...